*.
...ord som "mobil" och "avslag" får helt ny innebörd.
...man sitter vid middagsbordet och pratar om hur sonen bajsar.
...man är uppe klockan tre och gungar en bebis med ena armen och skriver på familjeliv med andra.
...ord som "mobil" och "avslag" får helt ny innebörd.
...man sitter vid middagsbordet och pratar om hur sonen bajsar.
...man är uppe klockan tre och gungar en bebis med ena armen och skriver på familjeliv med andra.
När man börjar tycka att skötväskan är fin som handväska när man någon gång tar sig till någon restaurang eller dyl....
...när man fiser öppet hemma och tycker det är mer naturligt och roligare än någonsin förr
och
...när man tycker det är gulligt då lill vaknar till av sina egna pruttar
och
...när man tycker att sin lills bajs nästan luktar "gott".:)
... när man ska börja göra iordning frukost till sig själv å man inser att kl börjar närnma sig 15-17-tiden å att man fortfarnade går omkring i stor t-shirt fast man sa till sig själv kvällen innan att det inte skulle bli så denna dagen
.. när man säger duktig pojke till pojkvännen när han rapar
...när man står och "vaggar" kundvagnen inne i affären!
När man säger "hej" med extremt tillgjord röst till bebisen när man är ute och går med barnvagnen 100 gånger bara för att få ett leende.. å man känner sig inte fånig alls!
när man packar skötväskan när man e barnledig o ska iväg på fest/middag,,
... När man frågar pojkvännen om det är okej att gå på toa....
När trött-pappa lagt in sockerbitar, kaffeburken och knäckebröd i kylen och osten i brödburken!
När man på natten stiger upp för att värma mjölken i micron, står och väntar på "plinget" och inser att man aldrig lagt in mjölkflaskan...
Hahahahaha!!! Min sambo berättade att han kollat på mej en natt när jag låg och vaggade Oliwer i famnen fast jag inte hade nån bebis i famnen. Han låg ju i sin säng...
Och det där med att "vagga" kundvagnen händer nog så fort jag går på affären