• tjips

*.

...ord som "mobil" och "avslag" får helt ny innebörd.
    ...man sitter vid middagsbordet och pratar om hur sonen bajsar.
    ...man är uppe klockan tre och gungar en bebis med ena armen och skriver på familjeliv med andra.

• Svar på tråden *.
  • piffan

*När man springer in på toa o gör vad man ska på några sekunder istället för att innan ta med sig en bra tidning eller en god bok o sitta där en halvtimme*

• JessieZ

- när man storstädar så fort man får "tid till sej själv"

• piffan

JessieZ:

Hihi..känner igen det där,lilleman har just somnat,jag borde duscha o klä på mig nu...ska "bara" diska o damsuga först...

• Stumpan2

Hahahaha!!Det här var jättekul! skönt att veta att man inte är ensam med att flumma till det ibland... :)

• piffan

...När man skopar upp tillägg(NAN) i kaffebryggaren i stället för kaffebönor...Hände just..(Måste nog sova lite)

• stalis

när man skär mannens mat i smådelar, som man gör med barnens. Han bara tittade frågande..............

• Susanne1981

snutten ha ha. mjölk i whiskeyn, den var bra. Och skopa upp NAN istället för kaffet. Vad förvirrad man kan bli av lite sömn.
    Mitt eget bidrag:
    När man gett bebis frukost och lunch innan man själv ens hunnit äta frukost.

• johanna21

haha ja skrattar ihjäl mig, tur att man inte e ensam om att göra en massa tokigheter

• Diana

*när man äter frukost klockan 12 och lunch klockan 16. Eller inget alls!

• Kelite

När man står och vaggar fram och tillbaka så fort man hör ett barn som gråter...
    (tyvärr hade jag varken dricka, hundmat eller annt i famnen....folk tittade frågande på mig och undrade vilket sjukhus jag rymt från....)