*.
...ord som "mobil" och "avslag" får helt ny innebörd.
...man sitter vid middagsbordet och pratar om hur sonen bajsar.
...man är uppe klockan tre och gungar en bebis med ena armen och skriver på familjeliv med andra.
...ord som "mobil" och "avslag" får helt ny innebörd.
...man sitter vid middagsbordet och pratar om hur sonen bajsar.
...man är uppe klockan tre och gungar en bebis med ena armen och skriver på familjeliv med andra.
när man är på väg att hälla kattmat i kaffet på morgonen, istället för mjölk. hände mig imorse, fy satan vad äckligt det kunde blivit!
Stumpan2: Sover du bra om nætterna? Skulle inte ens kunna tænka mig hur det skulle bli med kattmat i kaffet
har en till
- nær man som nybliven mamma på bb længat hem så man får byta en riktig bajsbløja.
Dinturiel: skulle vara önskvärt med lite mer sömn, jaa... :) håller med dig om ditt sista inlägg! sjukt egentligen vad man kan längta efter!
Va konstiga vi blir som föräldrar... Skrattar åt alla tokiga inlägg och känner igen mig alltför väl...
Stumpan: Jo, kom på det mellan de gånger jag somnade medans jag åt min mat på bb... fasen vad jag saknar att byta en riktigt illaluktande bajs på grabben. I vanliga fall blir jag stortokig på honom eftersom han hela tiden har en massa hyss før sig
När man vaggar shoppingvagnen med mat i på ICA som en barnvagn man försöker söva en baby i.
Den här tråden är så kul!
Försöker bidra...
* Du spenderar mer än en vecka i urtvättade, urblekta och trasiga jogging/mysbrallor och tycker det är okej.
* Din saliv är ett bra rengöringsmedel.
* Dina strumpor klibbar fast i golvet och du reagerar inte.
* Du har inte tid att äta, sova, dricka eller gå på dass men ändå går du upp i vikt.
* Kex med sylt på tillhör kostcirkeln.
* När telefonförsäljaren lägger på luren i örat på dig istället för tvärs om, han var din första vuxenkonversation på en vecka!
mer mer, den är så rolig den här tråden...
Spinner vidare på glittertrollets tanke om telefonførsæljaren.
- Nær man ær så van att prata pedagogiskt till sitt/sina barn att man inte kan føra sig riktigt i en vuxenkonversation.
Men roliga synpunkter på førældralivet. Det hær har blivit dagens højdpunkt
oooh, när man tycker det är skönt när man har tvättstuga eftersom man då får vara för sig själv en stund i källaren... :)
* ...dagens höjdpunkt är när dottern bajsar.
* ...mamma frågar efter sitt barnbarn innan hon säger hej när man
hälsar på.
* ...när man kan sitta och göra pruttljud i timmar, bara för att få se ett leende.