Inlägg från: Emmajohanna |Visa alla inlägg
  • Emmajohanna

Vi som plussade v34 version 3

Tack Tess ! Ja, det blir nog en mysig kväll...
    Kanske man till och med kan "få till det" *asg*

*** med bebis i magen, v 30***
  • Emmajohanna

Så du vill mer än din sambo ?
    För så har vi det. Jag vill, men M är inte alls sugen nu efter att magen börjat växa. Han säger att det känns konstigt när bebis ligger där inne.

Nä, dags att jobba på, ska ju strax kila.

Ha en mysig kväll tjejer !!!
    kramis

• Emmajohanna

God morgon !

Hur är det idag ?

Och hur var det igår Tess ? Kan tänka mig att det var riktigt skönt att bada fötterna och fika.
    Ja, det kanske inte är det lättaste att fila fötterna själv nu, lite läskigt att be om assistans på just den biten...

Vad gött att sova på dagen så Mandel. Det ska jag med göra sen när jag blir lite mer ledig.
    Det känns ju faktiskt i kroppen att man är tröttare och tyngre nu, eller vad säger ni ?

Jag ser också fram emot att kunna ha sex igen.  Men sen...efter förlossningen...så är man väl inte direkt sugen på sex, men det kommer väl.

Vad händer idag annars ?
    Såg ni Före Födseln igår förresten ?

• Emmajohanna

haaaallå era sömntutor !!!
    Dags att vakna.

• Emmajohanna
    Den berömda silverbrickan !  Min granne sa att det var dom torraste mackorna hon ätit.... men ändå dom godaste.  
    Är gruppen bra ?

Sugklocka... uscha !
    Blev faktiskt lite rädd och förvirrad efter att jag såg förlossningen på Före Födseln igår... Har varit cool lugn innan, men nu blev jag lite skrämd.

Åh just det ja... Semlor...
  • Emmajohanna

Tess : Fick du ingen hjälp med att torka och smörja fossingarna ?

Ja, så tidigt skulle jag verkligen inte vilja ha...Men allt efter v 38 är välkommet.  

• Emmajohanna

Men såg du det igår Lepa ? Ett barn ska ut där....genom det lilla lilla hålet. 
    Min rädsla ligger nog mest i att spricka... *snyft* vill inte spricka...

• Emmajohanna

Men visst har man sett förlossningsfilmer / bilder innan och inte reagerat ? eller ?
    Men NU när man själv ska gå igenom det så blir känslorna helt annorlunda... Skumt.

• Emmajohanna

Läste också Brodsmulans inlägg i faddertråden och det gör ju en lite lugnare. När man läser det hon skrivit så känner man att det är luuuugnt...

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3