Inlägg från: Emmajohanna |Visa alla inlägg
  • Emmajohanna

Vi som plussade v34 version 3

Idag så händer det inte så mycket... Jobb fram till 16.
    Sen ska jag handla inför lördag. Vi ska ha middag hemma för både jag och M har ju fyllt år.. Så våra familjer kommer på middag. Ska bli kul, men oj så mycket som ska fixas när det vankas middag...

Mamma och pappa kommer hem från Thailand idag.. Usch dom lär vara sååå bruna och fräscha... Och så går man här och är vit som ett lakan..

När ska du vara hos läkaren ?

*** med bebis i magen, v 31***
  • Emmajohanna

Tack.

Veckohandlingen är ok, så länge man gör den på torsdagen...
    Då är det ju inte alls lika mycket folk och köer... Alltid något..
    Men då är ju problemet att det man är sugen på på fredagen har man förmodligen inte handlat på torsdagen så man får snällt åka till affären på fredagen trots allt... Hängde ni med ??

Hur gamla är ni förresten ? Jag är 28 och Mikael är 30.

• Emmajohanna

Vad skönt att du också fått sova ok Tess.
    Och vad kul att träffa syster med famlij... Bor dom långt borta från er ?

Vart bor dina föräldrar Mandel ?

• Emmajohanna
    Mandel... Jag säger också fel ibland.. Men på mig själv... Så det är lugnt.

Vi har varit tillsammans i 3 år och förlovade i 1 år. Skulle eg. gift oss till sommaren, men ställde in eftersom bebis kommer.. Gör absolut ingenting...
  • Emmajohanna

Och Lepa måste ju hänga med.... Var är hon idag tro ? Hon sover nog..

• Emmajohanna

Lepa : Tack.
    Just det, simning idag ju... Skönt va ? Mitt blev inställt igår, hon var sjuk...
    Jobbigt att behöva kissa på natten... Jag har klarat mig hittills... *peppar peppar*

Hihi, lite lammkött... Du är rolig du...

Mandel : Du är rolig du med. Fråga sambon hur gamla ni är.
    Jag skulle också kunna gifta mig pang bom, men M vill ha stoooor fest och lite till så jag får väl ge mig... Men det blir ju som sagt en senare bekymmer nu...

• Emmajohanna

Här pratas det mat ja...
    Njae, 3 mellanmål om dagen vet jag inte man jag äter.. Men det slinker ju LÄTT ner en chokladbit emellanåt... Räknas det ?

Lepa : Håller med dig om frukosten på helgerna.. Eller hotellfrukost !!! Det är inte fel. Men det är ju nästan så för dig nu när du ska hem till mamma...

Håller med er om almanackan... Måste verkligen skriva upp ALLT, annars är man ju helt borta...

• Emmajohanna

Morrn !

Så var det äntligen fredag...igen... Veckorna går fort tycker jag... Måndag fredag måndag fredag..

Jösses vad du var på hugget igår Tess ! Du måste ha känt dig riktigt nöjd när du var klar med allt.
    Hoppas inte din rygg är värre idag bara. Isåfall får du allt vial hela dagen och helgen.

Hur gick det hos läkaren igår Mandel ?

• Emmajohanna

Åh vad härligt att höra att läkaren var toppen och verkligen tog sig tid till att lyssna och hjälpa dig Mandel !
    Det är inte så ofta man stöter på såna läkare nu för tiden. Guldstjärna till honom.
    Och att han även ska hjälpa dig efter förlossningen.... Det kommer att gå bra detta vännen !

När ska du vara hos BM ? Berätta ALLT sen. Det är ju alltid lika kul att gå dit.
    V 33 alltså ! Spralligt !!!! hihi. Jag går in i v 32 på lördag.. En vecka efter dig gumman...
    Vi ska ha lax med parmesanost, babyspenat och grädde ( in i ugnen) & pressad potatis på lördag. Supergott och enkelt.
    Vill du ha receptet så skriver jag gärna ner det.

• Emmajohanna

Japp, cred till läkaren !

Du har späckat schema idag du.. Själv är det jobb som vanligt, kanske kan man gå lite tidigare idag... Hade varit skönt...

Inboxar receptet till dig... Så tar det inte så mycket plats här...
    Alla säger så olika om lax, men jag äter det...

http://netdoktor.passagen.se/default.ns?lngItemID=3636

Här står det om lax...

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3