Inlägg från: Emmajohanna |Visa alla inlägg
  • Emmajohanna

Vi som plussade v34 version 3

Jag ska ju jobba... Sen ska jag en sväng till affären, köpa lite mat...Sen ska jag faktiskt hem och inte göra nånting.
    Börjar känna mig skit trött, kanske är det så i slutet ? Nån mer ??

*** med bebis i magen, v 32***
  • Emmajohanna

Men tjena Lepa !

Du har använt stora plånboken ser jag.. Vad roligt att ni fick handlat så mycket grejer !!!
    Jag köpte också en mellanmadrass på IKEA. Tror den blir bra. Verkar mjuk och go.

Och grattis till HP !

• Emmajohanna

Mandel : Det blir nog en filt i vagnen... Inget täcke alltså.. Om det nu inte är 5 grader i maj...
    Plastad frotté ( ??? ) ska man tydligen ha i botten av både vagn och säng... Ifall blöjan läcker antar jag ? ( jösses vilken nybörjare man är )

• Emmajohanna

Lepa : Ok, ska kolla på IKEA när jag är där nästa gång... Fast kanske har dom det på Ullared ? Ska ju dit om 1 månad.. Jösses, hoppas man orkar det, magen kanske är sjukt stor då ?

Mandel : Vill också vara hemma och ha blank kalender !!!!!!

• Emmajohanna

Det låter jätte gulligt med kottetavlan Mandel.

• Emmajohanna

Man blir ju sne när FL inte funkar som det ska... Systemfel my ass...

Ok, då ska jag inhandla plastad frotte snarast, så vi har hemma...
    Nån som ska till Bm denna veckan ? Jag ska på torsdag... kul kul.  

Såg du om spjälskydden var nått fina på Ullared Lepa ?

• Emmajohanna

Det blir nog ett vitt spjälskydd för oss med. Då kan man ju ha vilken färg som helst på lakanen sen.... Hoppas mycket på Ullared nu.

Ni har att göra både Lepa och Mandel denna veckan. Måste ändå vara skönt att ha något litet att göra varje dag...

• Emmajohanna

Jag förstår dig Mandel. Vissa dagar är man inte alls sugen på att ens gå upp ur sängen. Idag hade jag gett ena armen för att få stanna kvar hemma och gå runt i mysbrallorna.

Idag kommer det nått nytt program om hundar och katter som söker nya hem. Älskar såna program, kommer säkert att lipa ögonen ur mig...
    Och så är det ju Anna Pihl kl. 20. Den är sååå bra.

• Emmajohanna

Fin mage Tess !

Usch ja...Middagsmat är så tråkigt att laga. Samma sak varje vecka. Det måste helst gå snabbt och lätt också. Inte så man måste stå med långkok...

Mandel : Du kanske redan varit här inne ?
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m17846208.html

Snart hemgång !!!!! Äntligen.
    haha, ni måste verkligen tro att jag avskyr mitt jobb... Inte jobbet, men att JOBBA.

Ha en mysig kväll tjejer !!!
    kramis

• Emmajohanna

God morgon !

Ja, du var uppe tidigt idag Tess. Förstår att det är mycket skönare och bekvämare att ha bilen hemma. Då kan det vara värt att gå upp och köra sambon till jobbet.
    Är det med tjejerna som du ska fika idag ?

Nä, jag såg inte 100 höjdare igår. Gillar programmet, men jag tror jag somnade..

Ang. jobbet så ska jag jobba exakt 23 dagar till, sen ska jag iaf gå ner i tid till 50 %. Det ska bli underbart ! Sen får vi se hur mycket och hur länge jag orkar att jobba.

Såg ni programmet om hundarna & katterna på TV 4 igår ?
    Usch !!! Jag lipade som en gris när jag såg det. Stackars dom små hundarna.
    Levde ju i sin egen avföring..... Och SÅ många hundar det var där inne i huset. Hemskt !!!

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3