Inlägg från: Emmajohanna |Visa alla inlägg
  • Emmajohanna

Vi som plussade v34 version 3

Jag tror nog kommer få bebis tidigare än 4:e maj iaf.. En känsla bara. Hoppas verkligen den är sann !!!
    Känner du att du kommer gå över ?

*** med bebis i magen, v 32***
  • Emmajohanna

Jag vill kunna sova på mage !!!! Men sen lär ju tuttarna vara överfulla med mjölk så då går det inte då heller....
    Sömnen lär ju inte bli bättre nej, men tänk sen när barnen är tonåringar.. Då får vi dra upp dom ur sängen vid 13-tiden... "Gååååå upp nuuuuuu, sov inte bort hela dagen"

Klart vi får söta barn ! Sina egna barn är ju dom sötaste säger dom ju så...

• Emmajohanna

Köpte förresten en sovpåse på Lindex igår. En brunvit-randig. Jättesöt ! För endast 79 bananer.. ( nytt ord, tack Mandel )

• Emmajohanna
    Du får väl köpa en mini-burka till bebisen annars.....
    Nä, skämt & sido...
  • Emmajohanna

Du är så fixig och trixig Mandel. Blir lite avis faktiskt...
    Du måste verkligen ta kort på dina saker sen, vi vill ju se dina egengjorda mästerverk.

Ja, den var så himla mjuk och go också, sovpåsen alltså.... och 79 spänn.. Så gott som gratis. Köpte stl 56. Bebis får växa i den.

• Emmajohanna

Men du glömde ju fylla i skalman-rutan.... Det var ju den enda rutan jag fyllde i så kanske kan du sy en mini-burka till mig istället ???

• Emmajohanna

Ja,  det är ju faktiskt varmt när våra bebisar kommer... Förhoppningsvis iaf. På midsommar kan det ju dock vara 10 grader och ösregn...Men det hoppas vi inte på. Denna sommaren ska bli den bästa på länge !!

Ska skippa täcket iaf. En go filt i både vagn och säng räcker gott har jag kommit fram till nu. Ni med va ?

• Emmajohanna

Klart du ska ringa och efterlysa vagnen Mandel ! Sängen har ni väl köpt från samma ställe va ? Kanske kan ni få hem era saker fortare än vad som var planerat ?
    Usch, snöar det hos dig alltså ?
    Akupunktur kanske kan vara nått för din stackars rygg..... Värt att testa iaf kanske..

Morrn Tess ! .-p
    Vi har som du.. Ösregn ! Förhoppningsvis så blir det lite vårigare nu. Hade varit såååå skönt !
    Vad kul att det blir Ikea på lördag ! Shoppa lugnt.
    Vet du vad du ska köpa ?

• Emmajohanna

Glöm inte dom där tvättlapparna, dom som är 10*10 tror jag. Ska vara bra har jag hört.  

Vad härligt att din rygg känns bra idag Tess ! Skönt att man kan få såna dagar då allt känns ok i kroppen.  Du får vila ordentligt så du orkar med att springa runt på Ikea på lördag då.

• Emmajohanna

God morgon lepa !
    Grattis till den sköna nattsömnen. 2 kisserier är väl ok kan jag tänka mig ?

Vad roligt att bm tyckte du såg fräsch ut. Det är ju alltid trevligt att höra.
    Du har ju en tjej i magen så hjärtljuden ser ju bra ut.

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3