Inlägg från: Emmajohanna |Visa alla inlägg
  • Emmajohanna

Vi som plussade v34 version 3

Morrn Mandel !
    Men gå och lägg dig igen du sömnis... Säger som alla runt omkring en... "passa på att sova nu, sen är det kört"

Vad tror du ni ska göra på F.utbl. idag då ? Ni skulle inte göra några BB besök eller ?

Tess : En 5 månaders blir det då va ? Ja, då är dom ju sååå goa, hänger med med blicken och blir lite mer en människa.. I början är det ju inte riktigt så...
    Men var tid har väl sin charm säger dom ju...

Ja, det är verkligen tur att det finns ställen som tar hand om dom där djuren. Hade lätt kunnat vara en sån person, men en utblidning inom det hade kanske varit bra...

*** med bebis i magen, v 32***
  • Emmajohanna

Oj, fick han opereras den lille ?
    Det är helt fantastiskt att dom kan göra operationer på såna små bebbar.
    Såg något program där dom gjorde något ingrepp på bebisen som fortfarande låg inne i magen !!! Förvånad 

• Emmajohanna

Vet inte om jag känner att bebis kryper neddåt. Men jag har fått ilningar i ljumskarna den sista veckan... Vad vara detta ?

Guten morgen Lepa !
    Åh, du har att göra idag du. Du får berätta ALLT när du kommer tillbaka.
    Nässpray... Ska det vara farligt på nått sätt ? *aldrig hört*
    Kollade också på Leende igår och det är väl sådär, men lite småroligt... Tyckte såååå synd om dom när dom inte fick spela i tävlingen.

• Emmajohanna

Oj vad jag missade massa nu när jag var tvungen att jobba...

Vilken koll ni har på det där med stjärntecken. Tycker det är kul att läsa, men tolkar gör jag sällan.
    Jag är vattuman och M är ibland vattuman & ibland fisk. Han fyller 19 feb så han har hamnat mitt imellan.

• Emmajohanna

ett horn ??? Hänger inte med alls nu Mandel,

• Emmajohanna

Jaha, då är jag med.
    Är nog inte säker på att det stämmer på honom dock. Snarare på mig.

• Emmajohanna

Salt i håret.. Älskar skrock, men kan ju inte hälla salt i mitt eget hår...

• Emmajohanna

God onsdagsmorgon !

Hur har ni det idag ? Mår ni och magarna bra ?

Själv har jag vaknat flera gånger inatt av att jag måste vända mig från rygg till sidan och har då använt ena benet som söttepelare för att överhuvudtaget komma runt.
    En ny upplevelse....

Vilken mysig fika ni hade Tess !
    Hoppas nu att du får med dig mamma till IKEA för att handla lite. Nu närmar det ju sig med stormsteg...

Hur gick det för dig Lepa hos BM ? Eller ska du dit senare idag ?

• Emmajohanna

Hej Mandel !

Ja, nu börjar det bli tungt tycker jag med. Och som du säger, gärna för mig att bebis tittar ut i v 38 istället för - o hemska tanke - i v 42.
    Och OM nu bebis kommer i v 38 så är det ju bara 6 veckor kvar.. Och lite mindre för dig.

Stackare som är så trött... Men lägg dig och vila en stund, ställ klockan...
    Passa på att sova....

• Emmajohanna

Ja, man räknar ju ner dagarna nu så man får verkligen räkna rätt..

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3