Inlägg från: Emmajohanna |Visa alla inlägg
  • Emmajohanna

Vi som plussade v34 version 3

Smart av din sambo att greja medsåna saker innan bebis kommer. Vi har också några såna saker som ska hinna bli gjorda, men M verkar inte fatta att det är nära nu så han borde kanske sätta igång ?

Lycka till hos familjerätten sen då. Tänkte också lite på det där med att göra det innan bebis kommer, så är det gjort... Men vad ska man tänka på då ? Nått spec ?

*** med bebis i magen, v 35***
  • Emmajohanna

God morgon !

Usch vad osocial jag var i går... Flåt... Skit att jobbet tar sån tid nu på slutet, hade gärna haft det tvärtom istället.... Men men...

Allt bra idag ? Har ni sovit gott ?  

Vad jobbigt att du måste träffa ytterliggare en ny läkare Mandel. Varför kan du inte få samma som du haft tidigare ? Inte där ? Slutat då eller ?

Men du ska se att det går bra ändå , men jag förstår att det är meckigt att varje gång få förklara...

Och grattis till faderskapet Lepa ! Då kan ni andas ut...
    Mina grannar var och gjorde det härom dagen och det roliga är att dom hade gjort provrörsbefruktning, men ändå så ställde dom alla dom där frågorna... Man undrar ibland......

Måste bara fråga er....
    Sen igår kl 20 ca så har jag haft typ som värk / kramper i mensmagen om man säger...
    Det är rätt så konstant, jag känner av att det är något som gör ont.....
    Ibland har det värkt till så pass mycket att jag ropat AJ.  Och inatt så har jag vaknat varje gång jag vänt mig om, det har liksom värkt och krampat så fort jag rört mig...
    Och det är samma idag...
    Vad kan det vara ? Ingen fara säkert, men man blir ju lite nojig....

Skönt med freeeeeedag !!!!!

• Emmajohanna

Jag funderar på om det kan vara förvärkar ? Läste lite i maj-tråden att andra har det och beskrivningen är den samma som min tycker jag.
    Har det inte försvunnit i em så får jag nog ringa nån ? Vem ringer man ?  Förlossningen va ? Skrämmande !!!

Vad gött att akupunkturen verkar funka. Ska du göra det nått mera ? 

Vad händer idag annars ? 

• Emmajohanna

Nä då, du kommer inte bli sist med bebis.. Iaf inte om man räknar med oss här inne..

Idag = jobb fram till 16. M är på träningsläger och kommer inte hem förren på söndag. Så jag får nog tröst-shoppa lite till bebis.

Vem hejar ni på ikväll ? I Let´s Dance alltså... Jag hejar på Tobbe. Han verkar såååå mysig.. Och rolig...

• Emmajohanna

Såg ni den lilla bebis alltså Lepa ? Måste känts skumt att se en "likadan" bebis som man själv har i magen. Stl och så...

• Emmajohanna

Ja, Tess har ju varit tidigt uppe den senaste veckan.

Inte misströsta Mandel.. Men jag vet exakt hur du känner för nu dom sista veckorna har det ju gått fruktansvärt långsamt och det lär väl inte gå fortare nu.....
    Tänk.... 4 veckor är egentligen ingenting. 
    Försök att ha 2 veckors-mål...Så om 2 veckor är det bara 2 veckor kvar.

Snö ????? Inte har ni väl snö hos er ?  

• Emmajohanna

Ja, jag håller med om att kläder till bebis får räcka nu och så får man se vad det är för kön när den är ute...
    Men annat kan man ju köpa... Ska köpa skötbord + skötbädd, blöjor, nån söt mobil... Lite sånt...

• Emmajohanna
    Sötaste Mandel !
    Ut med skiten bara, vi lyssnar på dig vet du.
    Man får verkligen lov att ha såna dagar och vad jag hört så lär dom komma oftare sen när bebis kommit...
    29 dagar...... Säg det högt... 29 dagar... Det är faktiskt BARA 29 dagar kvar nu.
    Dela upp det i två. 14 dagar kvar, sen 14 dagar till.....

Önskar jag kunde få dig på bättre humör, men man får ha hemska dagar... Så är det bara.
  • Emmajohanna
    http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=361&a=336361

För er info..Kommer inte ihåg om nån av er köpt denna.....

Morrn tess.
    Jaså, ni ligger och myser såhär på fredagsmorgonen.

Gott med jordgubbar, men som du säger så smakar dom nog inte så mycket nu.
    Jag köpte för några veckor sen och det var typ ingen smak alls, men det var ändå gott.
  • Emmajohanna

Ja, den glassen lät otroligt god !!!! Får nog bli lite glass efter jobbet idag nu när du frestar mig så.

Haha, snacka om att få ytterliggare panik om barnets namn när man får hem såna saker Tess. Du hade kunnat skriva i "bebis" bara...

29 dagar kvar för Mandel
    33 dagar kvar för Lepa
    34 dagar kvar för mig
    42 dagar kvar för Tess

Du "leder" ju Mandel.

Ang. musik så älskar både jag och M schlager och svensk musik så just nu går Absolut Schlager varm hemma hos oss. Vi kommer få en liten schlagerbebis.  

Såg förresten att Tv 4 ska visa alla Wallander filmerna med start nästa helg tror jag.
    Det ser jag fram emot, älskar även svenska filmer...
    Ni andra ?

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3