Vi som plussade v34 version 3
Fiiiiin vagn Mandel !
Övningskör du mycket hemma ?
Jag går och putter till våran vagn emellanåt.... *putt putt*
Oj vad bra saker du packat Lepa. Måste nog gå igenom väskan sen efter Ullareds-trippen.
Fiiiiin vagn Mandel !
Övningskör du mycket hemma ?
Jag går och putter till våran vagn emellanåt.... *putt putt*
Oj vad bra saker du packat Lepa. Måste nog gå igenom väskan sen efter Ullareds-trippen.
Jag är inte någon nässprays-människa. Tror inte min näsa tål det... Blir ju helt öm och så svider det som fan när jag tagit det.
Men en kompis till mig är som du... Beroende av sprayen.
Morrn Tess.
Kul dröm... Man drömmer så konstigt nu tycker jag...
Hemresekläder ja... Vad ska man ha då ???
Räknar ju kallt med att det är 20-25 grader då så en kjol och linne ska jag väl ha då.
Och då har man väl även gått ner alla extrakilon ????
Vägde mig förresten igår och den står på 14,5 kg plus nu... Trodde faktiskt det var mera....
Ska strax till rehab och få skenor till mina händer så jag fattar mig kort...
Skriver mer ikväll......
Kopierar in från min blogg... Orkar ju inte skriva om... ![]()
"Inget gick bra hos BM idag.... Jag som hade en så bra dag tills nu....
Blodtrycket var för högt : 120/95. Fick vänta en halvtimme så tog hon om det och då låg det på 120/90, gjorde ett till och då blev det 120/85.
Lite lägre för varje gång alltså.
Fick kissa i mugg, men där såg det bra ut.
SF-måttet var 32 denna gången, alltså 2 cm mindre än sist.... ![]()
Så nu fick vi en tid för tillväxt-UL nästa torsdag på Östra.
Jag känner mig dock inte så orolig, men M blev ju helt ifrån sig och blev nervös och ännu mer rädd... Stackars M. ![]()
Ska tillbaks till BM på måndag och kolla upp trycket och måttet igen...
Det innebar att jag fick nu avboka min gravidmassage på Gildaskolan
och inte hade dom någon ny tid så det blir inget med det alltså... Jag som hade fått ett presentkort av mamma och pappa i julklapp.... *ledsen* "
Tjena brudar !
här är jag.....
Och inte har det blivit nått bebbe, jag har bara haft massa annat att göra i helgen...
Och så var jag ju i Ullared i fredags och shoppade loss.
Men nu har jag satt mig en stund vid datorn medans M tittar på sporten.
Mandel gumman... Ler lite när du skriver allt det om "tänk om".
Vet precis hur du tänker, det är ju så nära nu och inte kan man ta kontrollen över vad som komma skall, precis som tess skriver. Men vi klarar detta hur fint som helst, vi är ju tjejer... Värre hade det varit om det var våra sambos som skulle föda.
DÅ hade jag varit orolig.... ![]()
Grattis till den första värken också Mandel.
här är det lugna gatan fortfarande.. Väntar med spänning på slemmisen.. "slemmis, var ääääär du ????"
Skit med nyckeln Lepa... Hur har det gått ? Och hur har det gått med framsidan ?
Börjar det bli färdigt ?
Vilken härlig helg du haft Tess...
Vädret har ju varit underbart, bättre än på midsommar till och med. ![]()
Hej tjejer,
Åh vad jag saknar er när jag inte är här inne så ofta nu.,,.,.
vad roligt att uteplatsen är färdig Lepa !
Nu kan ni sitta där och bara njuta av vår/sommarvärmen och grilla en massa smarrigt. Och sen så kan du och bebis sitta där och bara slappa. Härligt !
Och vad skönt att ni fick ut nyckel... ett j-a meck om man skulle behöva byta allt.
Krya på dig med allergin gumman.
Inte alls kul att gå runt och snörvla såhär.
Hihi, håller med dig Mandel att man svettas som en griiiiis nu. Och inte nog med det... Svetten LUKTAR ju också,.
Hade till och med stans svettfläckar på en tröja här om dagen.. Snacka om att man känner sig ofräsch då...
Åhhhh, du är ju så nära nu Mandel !
Shit vad spännande detta är. Du är ju nere på en-siffrigt snart väl ? Sååååå spralligt !!!!!!
Med mig är det bra.
idag var BT bättre, 125/80, så min Bm var inte orolig. Inte jag heller för den delen. Ska bli kul att se bebis på torsdag.
Idag har jag varit ledig hela dagen så imorgon jobbar jag hela dagen. Känner mig faktiskt förslappad nu när jag varit hemma flera dagar i rad.
Så imorgon är jag väl här inne lite mera.
Hittade lite skit på Ullared.
Glömde givetvis att kolla efter dom där vetekuddarna, men jag köpte iaf lammskinn och lite annat smått och gott.
Vi hörs imogon tjejer.,
kramis
Morrn morrn,
Du var då uppe med tuppen Mandel.
Inte kul att behöva vara vaken när man skulle kunna legat och nana i varma sängen nu...
Själv är jag på jobbet... Rise and shine.
Vad roligt med Bm idag, berätta ALLT sen....vill ju ha rapport.
Jag ska läsa din blogg gumman.
Jag har precis som du Tess. Lite mensvärk och sånt, men inget som gör att jag tror att det är på g...
Hos dig händer det mycket grejer Mandel... Men du är ju såååååå nära nu.
Fin-fina siffror Mandel.
Jag gissar också på att min bebis sjunkit då SF-måttet blir mindre. Men är ändå glad för UL:et på torsdag.
Nej nej...
Jag körde M till tåget imorse så istället för att åka hem så åkte jag till jobbet direkt. Orkade inte åka hem emellan..
Vi får hålla tummarna på att du får närmare ditt första datum då Tess.
Inte ska du behöva gå och vänta...
Japp, han är i Stockholm över dagen på nån kurs. Ska hämta honom på centralen ikväll vid 21-tiden. Undra om han är nervös att vara såpass långt borta ifall vattnet går nu ?
Vi kommer nog att försöka undvika att se könet... Nu är det ju så nära så det känns mindre viktigt. Men liiiiite nyfiken är man ju allt ändå.
Tror iofs att dom undviker att visa könet, har för mig min granne berättade det när dom var på ett sent UL.
11 dagar är NADA gumman.
Du kan ju få NU !!!!!
Nä, nu ska jag till tandläkaren. Uschannemig. Hörs senare girls. kramis