Vi som plussade v34 version 3
Fast jag satsar iofs på att ha 20-25 dagar kvar, det är ju runt hörnet bara.
Magnum Mandel är ALDRIG fel Tess.
Din sambo är duktig och grejar hemma Lepa. Kunde det smitta av sig till min M tro ?
Ska haffa glassbilen nästa gång den kommer. Tack för tipset.
Nä, nu ska jag jobba undan lite här och kanske kommer jag iväg lite tidigare.. Hade varit lovely !
Fick lurat till mig middag hemma hos mamma och pappa ikväll också så nu slappa jag laga mat. Perfekt
Ha en underbar helg tjejer och ät mycket glass i vårvärmen. ![]()
Guten morgen ! ![]()
Har ni sovit gott ?
Har själv åkt på snuva och skit så jag hostar och snorar som en tok. Inte kul, men det är iaf på bättringsvägen.
Tycker som ni att det är irriterande att folk säger att man blivit tjock.... Tror iofs inte att dom menar det i den meningen, men tycker isåfall att dom kan säga att "magen blivit stor"... Inte att man blicvit tjock.
Ang. sötsug så håller jag med...
Är så inne i glassens värld nu och hittade en fullkomligt gudomlig glass i frysdisken i lördags. Carte Dor´s Mascarpone glass.. Jösses vad smarrigt den var. Testa !!!!
Du fårväl hoppas att bebisens sömn håller i sig när den kommit ut sen Mandel.
Låter ju som en dröm.
Jag hoppas också bebis får sambons sovvanor, då blir det en dans på rosor detta. ![]()
Ja just det, du skulle träffa den nya läkaren idag va Mandel ? Hoppas det går bra.
Blir det akupunktur hos sjukgymnasten ? Eller det kanske inte var där som du gjorde det ?
Morrn Tess.
En sömntuta till sambo där med alltså..
Undra vad Lepa gör ? Sover hon ?
Underbart med kort vecka på jobbet. Bara 3 ½ dag. ![]()
Vad skönt med en slappardag. hade gärna fikat lite med er i solen idag. Och ätit en glass.
Låter mysigt med middag med familjen Tess.
Blir det påskmat då ?
I helgen.... M har match på fredag, sen åker vi till landet, ( husvagn
) och ska sätta upp förtältet på söndag. Lika bra att få det gjort innan bebis kommer.
Ja, vi har husvagn... Fick ta över efter min mormor när hon gick bort. ÄLSKAR verkligen husvagnslivet och bebis kommer att få tillbringa många dagar i sitt nyfödda liv där.
Blev ni lurade igår förresten ?
Jag blev inte det... Iaf inte vad jag vet.. ![]()
Nope, jobbar fullt denna veckan också... Men nästa vecka så blir det 8-12. Lovely !
NÄ, det är faktiskt inte så lång tid kvar Mandel... Har din "ångest" sen i fredags lagt sig lite nu ? Inte kul när man känner så... 25 dagar idag va ? ![]()
Morrn Lepa.
Värst vad ni har gått loss med grillningen i helgen.
*avis*
Det får nog bli lite grill i veckan om vädret håller i sig.
Jaså, ska inte vädret bli bra till helgen Tess ? Jag har bara sett prognoser fram till torsdag och tills dess ska det vara fint... Hoppas verkligen det är fint till helgen också.
Grattis till 30-dags dagen Lepa !!!!!!! ![]()
Meeeen... Ullared... *avis igen*
Vi ska dit den 13:e april.... ( fredagen den 13
) Då ska det shoppas....
Håller med dig om skor och kläder nu Lepa. Vill ju köpa nya vårskor men det är ju uteslutet då fötterna kräver en minst 42:a då fossingarna är så svullna.
Måste nog jobba lite.... Njut av solen tjejer !!! Och ta en glass för mig med.
Är också peppad till tusen inför förlossningen som du Lepa.
Knasigt...