Inlägg från: Emmajohanna |Visa alla inlägg
  • Emmajohanna

Vi som plussade v34 version 3

Så var lunchen intagen... Hamburgertallrik.. Inte fel så här på en måndag.

Har ni hus i Jugoslavien Lepa ? Låter härligt ! 

Var inne på Bilia på lunchen och frågade om airbagen på passagerarsidan. Vill ju koppla ur den nu,., Vet ni vad dom skulle ha ???  5000 bananer !!!!!  
    Nä, då får bebis minsann sitta bak... Trodde det skulle gå på ca 1000 så jag fick en smärre chock ju.
    Har nu ringt en kompis vars pappa jobbar på verkstad så kanske kan han ge mig ett bättre pris. I annat fall får det vara.

*** med bebis i magen, v 36***
  • Emmajohanna

Jesus vad tröttsamt att det ska vara så förbannad dyrt när man ska lämna in bilen för något... Och jag litar inte ens på verkstäder... tror alltid att dom lägger på mer på fakturan än vad som eg. ska vara.. 
    Hoppas verkligen inte att det är så att ni får byta låset helt Mandel. 7000 kan man ju ha roligare för... Förstår att tv:n får vika på foten för detta.

Tyckte faktiskt att det var lätt att anmäla FP på nätet. Tror nog du kommer klara det galant du med.   

• Emmajohanna

Det låter ju underbart Lepa ! *avis...igen *
    Men nu till sommaren då ? Då kanske ni kan åka ner helalilla familjen ? Mysigt !!
    Och det låter ju skitlyxigt och skönt med pool !!

Kan du inte baka nått ? Eller så lägger du dig i soffan och läser en bok eller kollar på en film ?
    Har du tvättat bebiskläderna ? Rensa i köksskåpen ?
    Bara roliga förslag..

• Emmajohanna

Jag har planerat fram till 31/12. Det går ju ändå att ändra allt eftersom...
    Semestern sparar jag ett tag....
    Men visst verkar det inte så svårt...

• Emmajohanna

Jag ska också ta 4 dagar... Sen får man väl se hur det funkar rent ekonomiskt... Man blir ju inte rik på att gå på FP direkt...

Åhhh, lilla Blixten... Inte ska han sova borta mer än nödvändigt... Hoppas ni får hem honom snart då.

Åh, nu ringde revisorn... Äntligen kanske det händer nått i veckan !
    Isåfall ska jag be om att få jobba hemifrån från och med nästa vecka. Hade varit toppen !!!! *glad*

• Emmajohanna

Jag kan mycket väl tänka mig att ha bebis bak, men det är M som gärna ville ha bebis fram. Men nu får vi ju se....
    Man kan ju köpa en såndär spegel och sätta där bak så man ser vad bebis gör.

• Emmajohanna

fy för såna människor Mandel.  
    Skämmes ta mig faan. ( underbart uttryck )
    Det är det värsta jag vet när folk dömmer en med en gång.... %&/"(¤¤/¤()#"#¤) 
    SÅ arg blir jag !!! 

Dags för lite mer jobb....
    Ta du en go prommis Mandel och rensa tankarna lite. Och så köper du med dig en smarrig Mascarponeglass hem från affären. Det gör dig garanterat på bra humör igen.

Ha en mysig kväll tjejer !!!!!

Snart ska vi FÖDA !!!!!!
    kramis

• Emmajohanna

Hej tjejer !

Vilken jävla start på morgonen... Bara för att vi pratade om bilar och verstäder igår....
    Blev påkörd på vägen hit till jobbet nu på morgonen !!!!  
    Det blev bara plåtskador men fan vad skakig man blir och stackars lilla bebis som fick gå igenom en krock såhär...
    Felet var helt och hållet den andres, en kille på 22 år, och ja...
    Nu återstår det välen massa jobb hit och dit med verstad, försäkringsbolag och annat.... Fyyyyyy vad tröttsamt...
    Men jag mår bra iaf och det är väl det viktigaste... Men ändå !!!!!

Hur mår ni idag ?
    Hoppas det går bra hos Bm idag Mandel.

• Emmajohanna

Ja, det är hans försäkringsbolag som får ta det. Han hade Folksam sa han så....
    Blir så trött bara. En massa jobb och skit nu innan bebis kommer... *pust*
    Men ska som sagt vara glad att det inte gick värre...
    Nåväl.....

Vad roligt att shoppa lite idag då Tess. Är det något speciellt du är ute efter ?

• Emmajohanna

Alltid kul att shoppa lite. Hoppas du hittar en massa söta små saker till bebis.

Nä, nu ska jag ringa mitt försäkringsbolag och få skiten ur världen...
    vi hörs lite senare,

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3