Fragmin sprutor??????????
någon mer som tar blodförtunnande som jag under grav??
någon mer som tar blodförtunnande som jag under grav??
japp.ja e helt säker på det! men vilken trygghet för dej o ditt barn,jag var livrädd först,tänkte näeee inte faan nu igen,för ja hatar de där sprutorna. och skulle ta dom själv dessutom i nio o en halv månad varje dag. men det går hur fint som helst,de är mina vänner nu;)
fick du också av p piller
dom vet inte....gjorde ju massa utredningar osv men dom hittade inget speciellt...har även haft blödning i foten å så..å inte hittat ngn orsak...jag tog sprutorna i magen i tre månader...det blev ju sånna förhårdnader så det va inte klokt....men var tar du dom..i nio mån?
ja tar dom i magen också.förra gången fick jag mycket blåmärken men nu är det hur fint som helst.var så orolig attmin fina bebis mage skulle se alldeles hemsk ut men den e världens finaste!:) japåp ja har tagit sen vecka 16 och så ska ja ta de fram till sex veckor efter förlossningen. det går jätte bra,det komemr gå hur bra som helst för dej också. ja finns ju här,fråga om de e nåt. jag var livrädd i början at sticka i magen där bebis låg.men de nog bara en konstig tanke man har, må gott!
Jag är nygravid och ska få ta fragmin från v 10 e det sagt,hade proppar i benet 2001 pga p-piller.
Tyckte först det var jobbigt att jag ska beköva ta det,men nu är jag glad för att få ta dom så man kan känna sig lite säkrare.
musses matte,som du ser kände ja precis som du. men nu är det en sån trygghet!!!
En sak som jag tänkte på,hur blir det egentligen vid förlossningen om man har blodförtunnande?
Allt blod alltså,är det inte en risk att man blöder för mkt?
Får mer info på specmödra senare men känns bra att veta lite innan.
Nettan
En fråga till vilka p-piller åt ni andra när ni fick propp?
Jag åt mercilon.
tack.man blir lite orolig men...det går nog bra...![]()
jag har faktis inte fått så mkt inteformaation.inte förens i v 36 ska ja dit o prata om förlossingein. jag vet bara att man inte får ryggmärgsbedöving!