-
-
tbmh; ja det va fan en känsla utan dess like, nästan så man hoppas hon inte ger upp, ha ha!
-
ischias; om smärtan slutar vid knät är den falsk, går det däremot ner i foten är det äkta. Ischias går ej att bota, men massage (rekommenderas dock ej till gravida)och stretch är det som funkar. Stretch av sätet. Jag är massör och har läst lite om detta, har själv äkta ischias. Har man väl fått det så har man det nästan hela livet i de flesta fall...
-
godmorgon på er! ännu en fantastisk dag, dimma, lite kallt, gråmulet.. men idag känns allt bara så otroligt underbart! Är så otroligt lycklig trots spökande idiotex, lite finnar (börjar bli bättre) iskalla händer, och en otroligt stökig lägenhet! Jobbar bara till halv tolv. ska hem sen å städa och jag ser fram emot det! ha ha, jag är lycklig idag! Hoppas ni andra är det oxå! HA en superbra dag på er! kram kram
-
fy va ont jag har idag i rygg, ben å höfter!!! Jobbar ju bara deltid nu, vete sjutton om jag någonsin kommer kunna jobba heltid igen... *suck* vill må bra i ryggen!
-
L2K; ja alltså jag trodde det skulle hjälpa att gå ner på 50% ett tag, men jusst nu känns allt bara hopplöst... ska försöka städa å fixa lite så man kommer på andra tankar
-
L2K; ja jag ska försöka stå ut ett tag till. är på 50% till den 13 mars, sedan den 17 mars har jag semester en vecka (till turkiet!!!) så efter det tänkte jag se vad som händer. för som jag mår nu så funkar det inte att jobba. men som du säger, vissa dagar känns det ju jättebra...
-
L2K, förresten, är du sjukskriven nu hela graviditeten eller typ en månad i taget? Alla säger till mig att det är så tidigt att ha ont, men alla är ju olika... är ändå i vecka 19 nu...
-
någon som vet om det är något ställe som börjat sälja bikini? Åker till turkiet den 17;e med lilla mamma och kom idag på att det kan ju vara så att man vill bada... har ju ingenting... mamma erbjöd mig hennes gamla baddräkt, men ooopps, nej tack!! En bikini kan man väl ha även om man är garvid, finns ju sånna med stora trosor till...
-
Mjukis82; jaså har dom??? då måste jag dit i helgen och kolla! tack för tipset!!