Inlägg från: LindaoJohan |Visa alla inlägg
  • LindaoJohan

mammab; ska oxå testa broccolireceptet nån dag! killen typ HATAR broccoli, men kan ju överasska honom med middag nån dag! Han kommer säkert att ÄLSKA det då, för jag tror det bara är en grej från när han var liten att han inte äter broccoli! ha ha. Broccoli fräst i massa smör och vitlök! MUMS!!

• LindaoJohan

anki72; jag bokade tid hos sjukgymnast, efter att min bm föreslog det. Första besöket kollade hon lite och typ undersökte mig. Vid andra och tredje besöket har hon gjort med tensplattor. Det är som små elektriska "stötar" eller vibrationer som läggs vid svanken med hjälp av små plattor och en dosa. Det ska tydligen ge lite massage och lite så. Ganska skönt faktiskt. Det tycker jag du kan testa! Här kostar det 70 kr per besök. Ta ett stämpelkort så kan du samla dina besök, så efter typ 15 eller 16 besök går du gratis i ett år. Kan ju vara bra även efter förlossning kanske...

• LindaoJohan

anki72; såg på din sida att du har fyra barn sedan tidigare... har du inte haft problem med fogarna och ryggen med dom? Har även hört att tens plattor ibland används vid förlossningar? Men du anki, om du använt plattorna på nån på jobbet å vet hur dom funkar, kan du inte låna hem en apparat å sån där gele och göra själv? då slipper du ju pröjsa 70 spänn i veckan...

• LindaoJohan

mammab he he, ja kanske det... nåt jag fått för mig kanske ! har du något recept liggandes där man använder brysselkål då? måste börja få i mig lite mer grönsaker å nyttigheter...

• LindaoJohan

annki72; ja gör det! för mig hjälper det typ i en till två dagar efter jag gjort det, sedan är det bälte hela dagarna som gäller! men hör efter det där med att ha på natten, och skriv i tråden vad dom sa!

• LindaoJohan

var hos bm igår, har gått upp hela två kilo, så nu väger jag så mycket som 52 fulla pannor!! he he. Men ska väl njuta nu, det smäller väl till en dag... Hjärtat tickade på så fint, men fick inte höra vad hjärtslagen låg på. Järnbrist! man ska ligga på 110, och typ 125 om man ska va blodgivare... jag hade 101... kanske därför man känner sig snurrig ibland... Kände bebisen sparka igår kväll när jag låg i sängen. sambon kände oxå! den lille verkade ha disco därinne, för det rörde sig en hel del, fan va coolt!!!!Räcka ut tungan

• LindaoJohan

solstraalen; jag ska med göra på sibyllekliniken! den 11;e april, när gör du?

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA är så JÄVLA arg just nu!
    !!!!! Är det okej om jag avreagerar mig lite i tråden??????????????????????? Jag gör det ändå!!!!!!!!
    Killens jävla ex skickar sms till han igår; jag älskar dig: står det. han visar mig, vi har ju inga hemligheter direkt.
    Men vafan ger tjejen aldrig upp för???????Hatar henne! Vet ni vad jag gör??? Jag ringer henne! Hon svarar såklart inte när hon fattar att det är mitt nummer!
    Sedan loggar vi in på killens msn, då jag flippat ut lite och bara MÅSTE förklara för henne att hon ska sluta.
    Hon är online, och jag skriver exakt vad jag känner! NU FÅR HON FÖR FAN SLUTA!!!!!
    sedan efter mitt utbrott känner jag mig skitlöjlig...
    jag gav henne min bloggadress, hoppas hon gått in och läst!

Så nu har jag avreagerat mig lite!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3