BF Juli-07 Nr3
tbmh; men ååå va avis jag blir. här e man solo ikväll å det e kallt å trist!!!! vill ha chokladbananer och skumtomtar!!!
tbmh; men ååå va avis jag blir. här e man solo ikväll å det e kallt å trist!!!! vill ha chokladbananer och skumtomtar!!!
little baby; jag är sjukskriven på 50% pga ryggen. skukskriven till 14 april men det blir förmodligen förlängt... jag är i v 19+2 och har ordentligt ont! Kom ihåg att lyssna på din kropp i första hand!
Jag känner mig mycker piggare sedan jag började med järntabletterna, då mitt värde var nere på 101 innan... men just idag känner jag mig superseg!
Fick tillbaka papper från fk idag ang hp. Chefen måste ju fylla i om jag kan bli omplacerad... *suck* vill inte ha med min chef å göra. Men jobbar på förskola och ingen på ett dagis verkar ju få det beviljat...
cece2; jag köpte en bikiniöverdel på LIndex i mamma modell! jättefin. Typ orange-rosa med brunt å vitt i lite blommig. jättefin!
vickyb; tror den kostade 150 eller nåt, har inte kvar kvittot... underdelen var slut i min stl så kollade aldrig vad den kostade... när jag är i turkiet så tänkte jag bada i ett par badshorts som är ganska korta som jag fortfarande kan ha. Men på Lindex hade dom även fina badlinnen som går ner över magen, för dom som har en mage som fyller ut den... men tror strl var lite konstig på dom. Mina bröst fick inte plats i den (strl 38) och över magen var den som en sovsäck typ...
vickyb; ja man vill ju gärna känna sig lite bekväm, även om man är gravid! he he. sedan kan du kolla i halens katalog tror jag det var, eller www.halens.se tror dom har bikini med lite större byxor och stadiga överdelar
godmorgon på er! Har haft en jättejobbog gårdagskväll och natt! Kände av ryggen efter mina fyra timmar på jobbet igår. När sambon kom hem så åkte vi och handlade. Fick superont av att gå runt. Väl hemma typ dog jag av smärtan i soffan med min kompis vetekudden i svanken. Hjälpte i typ 10 minuter. När vi la oss i sängen somnade jag väl ungefär efter en kvart av gråt och utmattning av att det gör så ont. Nu på morgonen känner jag mig jätteöm, jobbar på eftermiddagen idag...*suck* Det jobbigaste är att jag inte kan förklara för sambon hur det känns... Eller på jobbet...Hoppas ni andra mår mycket bättre!
Vi pratade igår om att köpa en tv till sovrummet... sambon tycker aldrig han får se på fotbollen... men igår kollade vi ju lite i pauserna på top model!
vickyb; samma här!!! Har så j-a ont idag! börjar jobba 13.30, kan inte med mig att ringa och säga att jag inte kan komma.... men ont, ja det har jag!
vickyb; ja jag vet, men jobbar ju "bara" 50% nu pga sjukskrivning... får så dåligt samvete...