Inlägg från: solstraalen |Visa alla inlägg
  • solstraalen

BF Juli-07 Nr3

Milla med killar skrev 2007-03-01 09:14:51 följande:
    Ny magbild i dag och nuuuuu är magen här äntligen
    Kul å se på er som e smala från början, man ser ju verkligen jättebra hur pass magen växer!
    Din har verkligen växt på bra =)
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v23
  • solstraalen
    LindaoJohan skrev 2007-03-01 09:20:08 följande:
    solstraalen; jag ska med göra på sibyllekliniken! den 11;e april, när gör du?GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA är så JÄVLA arg just nu!!!!!! Är det okej om jag avreagerar mig lite i tråden??????????????????????? Jag gör det ändå!!!!!!!! Killens jävla ex skickar sms till han igår; jag älskar dig: står det. han visar mig, vi har ju inga hemligheter direkt. Men vafan ger tjejen aldrig upp för???????Hatar henne! Vet ni vad jag gör??? Jag ringer henne! Hon svarar såklart inte när hon fattar att det är mitt nummer! Sedan loggar vi in på killens msn, då jag flippat ut lite och bara MÅSTE förklara för henne att hon ska sluta. Hon är online, och jag skriver exakt vad jag känner! NU FÅR HON FÖR FAN SLUTA!!!!! sedan efter mitt utbrott känner jag mig skitlöjlig... jag gav henne min bloggadress, hoppas hon gått in och läst!Så nu har jag avreagerat mig lite!! www.lindisen.bloggagratis.se
    Jag ska dit den 14e mars Så hoppas dom får tydliga bilder då eftersom jag bara är i vecka 25då.

Men usch vad drygt med efterhängsna ( hur de  nu stavas ).
  • solstraalen

Från vilken vecka kan man skaffa de där väntabarn försäkringarna?
    Trodde de var v26 så jag har inte skaffat de ännu

• solstraalen
    Jessa6 skrev 2007-03-01 09:45:47 följande:
    Min sambo försökte höra hjärtljudet genom en tom toarulle igår, han sa att det lät som om en katt spann ungefär. Kan det ha varit hjärtat?? Man är ju knäpp ibland...
    Ja det kan de ha vart

Jag tyckte hjärtljuden första gången ja hörde dom lät som en  stor båtmotor :)
  • solstraalen
    Prinsessan Zelda skrev 2007-03-01 09:57:56 följande:
    sitter och funderar på namn till bebben. man kan ju inte låta bli. vi har väldigt olika smak på killnamn, sambon och jag. Vi vet inte om det blir kille eller tjej men jag vill gärna att barnet ska ha namn ganska snart efter födseln. Vår son heter Adam och det tog ett tag innan vi kom fram till det. Nu har jag hittat ett killnamn som jag ska ge som förslag till sambon, men är det för likt Adam kanske? Namnet är Adrian. Det kanske blir för likt med Adam och Adrian. Jag behöver inte alls ha namn som börjar på samma bokstav eller så, jag bara såg namnet och gillade det. Vad tycker ni, ni får gärna vara ärliga bli biten: www.monstersgame.se/
    En av mina närmsta vänners son heter Adrian, de e fint
    Jag har dock svårt för när man har flera barn som börjar på samma bokstav
    Tex så sa vi att vi ville ha en Astrid om de blir en tjej, men ja tycker de låter konstigt då vi redan har en Anton =)
  • solstraalen

Kanske man skulle skaffa en försäkring då

• solstraalen

Nä vi fick Saga så hade vi BARA namnet Saga som förslag och vi visste inte vilket kön det var.
    Vi hade haft bara namnet Saga i säkert nästan 20 veckor. Kom aldrig på någe pojknamn.
    Så vi hade tur

• solstraalen
    LindaoJohan skrev 2007-03-01 10:20:13 följande:
    på en tjej har vi andra och tredjenamn klart; Elisabeth (farmor) viola (mormor) på en kille blir det lite svårare... Johan blir andranamn. Hur låter, på en tjej, Isabella Elisabeth Viola, eller Leia Elisabeth Viola... tycker killnamnen är svårare... www.lindisen.bloggagratis.se
    Leia är ett superfint namn!!

Vår grabb ska heta Erik i mellannamn. Det är släktnamn i både min å sambons släkt.
  • solstraalen
    Nathalie009 skrev 2007-03-01 10:26:46 följande:
    Nämn någrea fina tjejnamn tack :D kommer int på ett endaste.. har bara Liam om det blir en kille FÖRSLAAG tack!
    Saga å Astrid är mina favvonamn   Leia som LindaoJohan just skrev e fint oxå.
  • solstraalen

Många, ja väldigt många är så ANTI namnet Josef bara pga att dom förknippar de med bibeln verkar de som???

Men namnet Gabriel som var å vartannat barn får då?

Sambon och jag har börjat funderat på Josef igen ( de hette sambons farfar ) i tilltallsnamn å bara skita i vad alla andra tycker och tänker.  Är endå vårt barn.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3