Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

morrn morrn setat å läst igenom d ja missa igår efter ja la mig..

urk så trött. saga vägra sova hon skulle busa, jonas hade som vanligt tv:en på väldig högt för han är halv döv eller nått och vägrar erkänna det..höll på bli galen..
    tillslut blev ja arg på saga, så hon sluta å somna ganska tvärt! skickade sms till jonas för jag orkade ej ta mig upp ur sängen. så han stängde av tv en liten stund..

så ja lyckades somna men ja vakna i princip lika fort igen för jonas satte på en film jävel me världens högsta volym. så vips va man vaken igen..så sur...å så trött...

sen drömde ja nå as roligt så senare i natt vakna ja av att jag as grava. d va iof lite roligt så ja börja skratta av det, sen vara det bara det rutin mässiga toa besöket mitt i natten..suck. ska man aldrig få sova mer?

nehe börja fixa frukost snart, eller kanske lägga sig å försöka sova en stund..jaja visar sig!

• mrsbygg

får typ aldrig blommor. hänt nångång jag fått det utan anledning..

annars har typ varit på alla hjärtans dag...

mors dag, haha..ja ska bli kul å se om man får nått..men ja som sagt, räknar inte direkt me det..

• mrsbygg

har ja underbara föräldrar eller vad? eller ja "styvpappa"..

va på stan igår med mamma å hitta ett par mamma jeans på rea! 249 kr..woho..
    men känndes endå dyrt eftersom ja jag är pank! så mamma gav mig 100 kr så behövde ja bara betala 149kr

men så berätta mamma det för henns snubbe då. han blev ledsen för min skull, för ja tom tyckte att ett par rea pbyxor var för dyrt. så han skulle sätta in 1000 kr på mitt konto!

han är värd guld, super gubbe min mamma träffat!

• mrsbygg
    Lindisen81 skrev 2007-05-11 09:06:32 följande:
    gu va skönt!!! ja min mamma har oxå träffat en sån där supergubbe, he he
    ja, han är undebar på alla sätt!
    glad att min mamma träffat honom...älskar min pappa! men mamma är värd honom..
  • mrsbygg
    Lindisen81 skrev 2007-05-11 09:10:52 följande:
    mammas snubbe e som en pappa för mig, och jag är honom evigt tacksam!!
    d är skönt när ens föräldrar träffar någon som man själv tycker mycket om oxå..
    vet så många som hatar sina "styv"föräldrar..

jaha, typiskt mamma...nu fråga hon om ja skulle me ner på stan i em..haha..hinner inte ens få in pengarna på kontot förens ja ska bränna upp dom
  • mrsbygg
    humlan1973 skrev 2007-05-11 09:41:43 följande:
    Ar det nagon mer an jag som kanner sig otroligt trog? Jag har nog aldrig varit sa trog i hele mitt liv. Jag klarar inte av att folja instruktioner.... pa jobbet kan jag bara ta emot 2-3 intruktioner itaget och klarar knapt av det anda har jag skrivit nervad jag ska gora.
    nää ja är tvärtom..tycker alla andra är tröga idioter hehe...

hur kan nån inte bara fatta att när jag är sur så är d nått jag vill ha?! sen vad jag vill ha ja, d får domlista ut själva för jag har ingen aning
  • mrsbygg

jag har minnet kvar iaf...annars vore det jobbigt...

usch måste öppna upp här..solen ligge rpå hela dagarna så d blir kokhett här inne....
    ja när väl solen kikar fram vill säga...

• mrsbygg

ohh vi har diskmaskin den blev precis klar så ska plocka ur sen snart..

sen ner å hämta post...sen göra sig iordning..ska ne rå göra stan osäker igen med morsan...

• mrsbygg

aj..jäkla unge å sprakas på obehagliga ställen..känns som foten ska komma ut ur röven på mig snart...

gör riktigt ont när den sparkas nu förtiden..börjat tjura flera ggr bara idag för d gör ont..Gråter

• mrsbygg

ja d är jobbigt när d gör ont..inte alls kul när den rör sig längre..gör bara ont och är obehagligt...

nehe fixa disken nu då..sen kika om d kommit nå rolig post..

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3