Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

SannaKaarina skrev 2007-05-08 08:41:26 följande:
    JO alla har gett exact samma resultat. är själv väldigt säker men blir som lite nojig då alla börjar surra hur mycket jag sjunkit och minsta lilla jag gör så är det som att jag måste åka in på förlossningen direkt att nu kommer bebin. men nja. blir mest bara less. men tänkte höra om era erfarenteheter då jag har noll. vill inet ha så mycket tidigare :p är inte redo alls, och tror inte min kropp är så redo. den behöver nog 2 månader till :D
    okej..men då ska d nå vra ganska saäkert...+/- 2 veckor då...så är det alltid..

men sen vet man juh aldrig kan juh komma super tidigt å man kan gå över jätte länge! finns aldrig någon säkerhet lixom.

när ja vänta saga var ja oxå helt inställd på att gå över typ 2 veckor hade bara den känslan i kroppen men ut kom hon 4 veckor tidigare...och lika glad var ja för det om inte gladare för ja var jävulskt stor!
  • mrsbygg
    SannaKaarina skrev 2007-05-08 08:44:59 följande:
    hehe. killar... jag bodde hos en killkompis då han inte hade möjlighet att ta sig till jobbet en vecka och då han skulle handla skickade jag ett sms med massa smicker om hur go snäll och charmig han är och att han bara helt enkelt är bäst. så ringer han upp och säger ja jag har köpt äpplen redan :p man kan tro att han känner mig :p
    haha va roligt...

nu sa min hej iaf...fast han vet hur ja funkar..blir så när man vart tillsammans i nästan 6 år..så blir ett blankt nej..d vet ja men jaja...ja får la gå hemma å sura
  • mrsbygg

nu är ja sur..inte läge att skämta om sex när man är höggravid med noll lust och känner sig noll sexig...

karlar tänker bra ofta med lillhjärna...

• mrsbygg
    Theresa1 skrev 2007-05-08 09:23:19 följande:
    Mammab: Varför skulle du få massa skit hos fam.terap? har ni det lite svettigt just nu eller?
    nej inte vet jag. vi skyller mycket på varandra. så lite skraj att han ska trycka ner mig totalt där borta...
  • mrsbygg

hej..fy fan säger ja bara...dags för mig att varva ner..

kan varken stå eller gå för d gör så jävla ont i fogarna å i blygdbenet..
    har ja gått mer än två min får ja sd, sen känns det som sträckt mig i ljumskarna..svin ont..

suck...så nu blir det att ta de lungt om bara ja kunde!

• mrsbygg

jippi sambon har gått med på mina påhitt. så ja ska få fika klart balkongen sen blir det ev en klk och ett kontorshörn så nu har ja nått å göra fram över..

fast ja som ska ta d lungt...suck..men men får ta lite i taget..inte så ansträngade att plantera blommor..

• mrsbygg
    Beckah82 skrev 2007-05-08 20:59:13 följande:
    Jag hade gått upp 3 kg på 2,5 vecka... hm...inte såå himla skoj. Det bara måste ju vata vatten? Eller?Jag pratade på med läkaren om att det ilar där nere när Alvin rör sig och att jag kan känna huvudet...och att slemproppen gått.Läkaren kunde inte vara mer ointresserad. Han tycke inte det var något alls att ens kolla upp, istället skrev han ut Tavegyltabletter mot min klåda och sa sen tack och hej.Tillväxt-UL blir i vecka 36, om det blir alls.
    hur då känna huvet? om du har gbs och proppen gåt så ska du vll endå inte vara där uppe å pilla..gör ju inte saken bättre direkt!
  • mrsbygg
    Beckah82 skrev 2007-05-08 22:35:40 följande:
    Bredvid tappen...inte inuti tappen. Inget farligt alls...tvättade händer är tex renare än en snopp och sex kan man ha som du vet...
    okej..hur går det att känna brevid tappen? det är juh inte direkt så den hänger fritt..den sitter juh samman med restav kroppen så att säga?!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3