BF Juli-07 Nr3
Idag var jag på MVC! Åh det känns alltid kul att gå dit! Nu fick jag dock veta tråkiga nyheter.. min BM slutar å jag ska få en ny!! Usch känns verkligen trist då jag trivs så bra med henne! Men men.. jag hoppas den nya är lika bra!
Hjärtljuden låg på 145-150
Magmåttet var 26cm
Trycket var 100/65
Och jag har gått upp sammanlagt 6.3kg
Och går in i v 26 imon!!. 25+0
Här i Gbg är det så att man vänder sig till förlossningen om man har gjort sin rutin UL. Så det varierar väldigt vill säga. Men Gyn akuten på sahlgrenska tar emot fram till v18.
Jag har vart så himla trött idag... känns som jag har kunnat somna stående om jag bara blunda.. så jobbigt! Men äntligen är jag hemma å kan vila! Fast inte så länge till.. måste börja med maten om en stund.. Fläskkottletter blir det idag.. med ris
Sen igår kväll så pratade jag å pappan lite.. vi ska juh börja på Familjerådgivning.. å han sa att han vill gärna flytta ihop med mig igen!!! Fast vi ska dock gå på samtalen innan å ta det lugnt.. så det blir inte innan bebben e född.. men iår iaf!! hihihi!!! Jag e såååååå lycklig!! Bara vetskapen att han vill det är helt underbart!!
little baby: igår gjorde jag en jättego pasta sås med bacon lök å champinjoner. Jättegott å jätte enkelt! Pröva det kanske!