Inlägg från: Madelene87 |Visa alla inlägg
  • Madelene87

BF Juli-07 Nr3

någon som vet vart man kan köpa en snygg skötväska?

• Madelene87

Det e ju mellan nårra veckor då bebisen brukar vara lugnare så man kanske inte alls känner lika mycket, det sa min barnmorska iaf men kom inte ihåg mellan vilka veckor det va

• Madelene87

Gomorron damer =)
    Usch inatt har jag inte sovit alls bra, Fick höra att en närstående har gått runt o sagt att vi enbart skaffa barn för att vi vill vara som dom... Det var inte så kul o höra allså. Vi skaffa barn för att vi själva vill inte för att vara som ngn annan

Hoppas ni andra sovit gott

• Madelene87
    Vickyb skrev 2007-05-05 08:40:21 följande:
    Men herregud. Vad är det för närstående? Kanske handlar om avundsjuka?
    Hehe jaa jag hoppas verkligen det. Hos mej har dom iaf inget mer o hämta...
  • Madelene87
    SannaKaarina skrev 2007-05-05 09:16:45 följande:
    Madelene okey då måste vi vara riktiga härmapor här i pite då vi är 7 pers som kände varandra innan som är gravida,,,, och min syster måste verkligen härmas då hon är 10 veckor efter mig med sin graviditet :p så ni skulle skaffa er ett livslångt ansvar bara för att någon annan gör. vad tror folk egentligen..
    Ja det menar jag me. Vi vill ju inte ha barn bara för att vara som ngn annan och jag kan lova som dom vill vi absolut inte vara dom kan ju inte ens uppfostra sin egen unge.Den får göra precis som den vill tror nog dom e rädda för att vi ska bli bättre föräldrar
  • Madelene87

men då kanske mitt UL me kan stämma testade plus i vecka 3+ Det var väldigt svagt men ändå ett plus

• Madelene87
    SannaKaarina skrev 2007-05-05 18:53:54 följande:
    har alla här fixat sånt här med faderskapsintyg redan? dom som inte är gifta?
    Ja eller vi har beställt tid, Ska skriva dom nu den 25:e känns jätteskönt men vilka puckade frågor dom ställer jag blir galen..
  • Madelene87
    copernicus skrev 2007-05-06 10:28:54 följande:
    ja det har jag hört flera säga, men oss frågade de ingenting!Bara skrattade åt att Casper var så lik sin pappa!Tog max 5 minuter!
    Jasså mej fråga dom när jag riungde hur länge vi kännt varann o så =/ det kommer väl inte jag ihåg det e ju inte så att jag kryssat i allmenackan den dagen vi lärde känna varann... Sen var det massa massa mer...
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3