Inlägg från: Madelene87 |Visa alla inlägg
  • Madelene87

BF Juli-07 Nr3

Godkväll...
    Har inte vatt inne på ett tag, så orkar inte läsa igenom just nu...
    Jag har vatt o gjort min glukosbelastning det var inte så farligt som jag hört...
    Men allt va bra me liten,
    SF-mått 28
    Hjärtljud 152

Har lagt in bilder i mitt galleri på mina nya kisebebisar jag fick i måndags Kolla gärna

• Madelene87

misan84: Ja det var bara två som kom Eller ja en missbildad me inte alls färdigutvecklad hade inte ens päls så den var död, Sen har katten blött rätt mycket någon vecka innan hon fick så misstänker att det var missfall...
    Jo den vagnen har jag köpt, Fast jag tog helsvart jag e så kräsen så för att jag inte ska ångra mej så snabbt e det lika bra att köpa en helsvart hehe

• Madelene87
    misan84 skrev 2007-05-10 21:24:08 följande:
    Madelene: Lyllo dig men var vagnen tung och otymplig tänkte den vägde ju en hel del. Jag tyckte den färgen du har på bilden var skit snygg:) Men svart är ju alltid bra!
    Nee den var inte tung har jag för mej när jag läste om den. Och den såg rätt smidig ut hehe... Jag har den inte hemma just nu har ingen plats så :P
  • Madelene87
    misan84 skrev 2007-05-10 21:38:29 följande:
    Madelene: Den väger 22 kg står det, därför jag tänkte:) Tänkte jag skulle åka till babyproffsen o kika på den iallafall. Den är ju himla snygg o billig:)
    E det tungt för en kombivagn? Trodde det var rätt lätt hehe... Jaja jag ska bo på nedersta våningen när liten kommer så det gör inte så mycket om den e tung haha...
  • Madelene87

Måste bara fråga hur vet ni vilket håll bebisen ligger på? Känner ni det eller kollar er BM det?

• Madelene87

Godkväll =)
    Tänkte fråga en sak. Om det är någon som haft andningslarm när era barn var små? Isf tyckte ni att det var bra?

Jag funderar nämligen starkt på att ha det för att slippa bli så nojjig

• Madelene87
    mrsbygg skrev 2007-05-11 22:09:16 följande:
    hade aldrig nått..vakna endå hela tiden för å kolla om hon andades hehe..man blir smått jätte nojjig oavsett tror jag..
    Ja det kan man förstå iofs, Kommer jag säkert även att bli om jag har andningslarm. Fast det kan nog minska nojjan lite tror jag hehe, Har även köpt en nattlampa/termometer som lyser i olika färger beroende på om det är för varmt/kallt i sovrummet.
  • Madelene87
    Pusselbiten86 skrev 2007-05-11 22:11:43 följande:
    MaddeJag hade inget för jag tänte att jag skulle nog bara ligga vaken o se så de hördes osv o inte få sova för den saken BeckaJasså- ska du fotas?
    Jaa det kan ju bli så me. Men me tanke på att jag bor ensam så tror jag att det kan va lite lättare att verkligen koppla av för att man ska bli så utvilad som möjligt. Kan verkligen känna även nu att jag ör extremt nojjig när det är ngt. Hade jag kunnat ha en UL-maskin hemma så hade jag haft det hehe
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3