Inlägg från: Madelene87 |Visa alla inlägg
  • Madelene87

BF Juli-07 Nr3

Får alla köpa sina babyskydd? Här i blekinge får man låna dom på bb fran tills barnet är ett år =)

• Madelene87

Halloj!
    Jag e me lite trött på att vara gravid men det e på grund av mina kramper o så, kan ju inte precis klaga på att det e tungt eftersom jag inte gått upp ngt... Fast man känner sej klumpigare...

Det måste väl egentligen betyda att jag själv gått ner i vikt? Min bebis kan ju inte väga 0 kg precis

Såg att jag gått in i tredje trimestern idag =) Känns underbart att det verkligen närmar sej på allvar nu =)

Imorrn e det könsUL me Spännande men gud va nervös jag är..

• Madelene87

Vallmar! Ja det ska verkligen bli spännande
    Jag tror att det e en flicka eller jag e nästan säker så det ska verkligen bli spännande

• Madelene87

jasså hehe det har jag aldrig hört innan =) eller ja det ända jag har hört oj va stor du blivit är du säker på att det bara är en hehe

• Madelene87

Hallå =)
    Idag har ju jag vatt på mitt KönsUL men guud va besviken jag blev dom hade ingen riktig UL-maskin eller jo men det var en sån som man gör VUL me så man såg inte ett skvatt typ... Sen så hade liten burrat ner sej me rumpan så den satt typ hehe så man kunde inte se ngt Men allt annat var bra och den växte som den skulle och allt

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3