Inlägg från: Madelene87 |Visa alla inlägg
  • Madelene87

BF Juli-07 Nr3

Har en bok här och där är statistik kring förtidigt födda barn...
    I vecka 23 är det 44% chans att den överlever
    I vecka 24 63%
    I vecka 25 73%
    I vecka 26 81%
    I vecka 27 88%
    I vecka 28 >90%

men hoppas att zandrisens bebis stannar ett par veckor till iaf

• Madelene87

Godmorron Girls!
    Usch blev väckt av telefonen guuud va jag hatar det alltså...
    Nu snart ska jag iväg o handla lite :) Skoj skoj ska se om jag hittar ngt fint till bebis Nu har jag hittat en vagn iaf jag vill ha, skönt det...

• Madelene87

GiaFia vilket fynd :)

Idag har jag vatt o shoppat endel till min lilla krabat. Köpte kläder för nästan 500 och sen bäddset, lakan, kudde och leksak till vagnen som vi ska hämta denna eller nästa vecka

• Madelene87

GiaFia vilket fynd :)

Idag har jag vatt o shoppat endel till min lilla krabat. Köpte kläder för nästan 500 och sen bäddset, lakan, kudde och leksak till vagnen som vi ska hämta denna eller nästa vecka

• Madelene87

Usch ja sånna där "försäljare" dom kan allt sina knep för att lura människor...

Tycker synd om er som inte kan gå ut...

Sj ska jag iväg och kolla på vagn =) Fick en del av mitt skadestånd från olyckan i tisdags Massa pengar man inte räknat me men det går till bebisen det mesta... men det e det värt

• Madelene87

Godkväll alla
    Guud så varmt det är man har ju ingen som helst anledning att skylla på för att man inte vill gå ut,.

Idag har jag som sagt vatt o kollat på vagn var på babyproffsen o beställde en för 2995 alldeles lagom för en vagn tycker jag
    Skönt att jag fick skadeståndet så man inte enbart behöver köpa allt begagnat...

uhh jag e hungrig men orkar inte laga mat får väl se vad det blir..

• Madelene87

mammab: va tråkigt att du känner så... Är det ngn speciell anledning eller har du bara jobbiga graviditeter??

Som alla andra vill inte jag heller va gravid längre jag vill ha min bebis men själva graviditeten e underbar om man bortser från foglossningar kramper o halsbränna då förståss
    Men för första ggn i mitt liv kan jag äta va jag vill utan att gå upp i vikt... Har ju inte gått upp ngt alls men det kommer nog dessa sista veckorna hehe

• Madelene87

ang dagar så har jag räknat ut själv i min allmenacka men jag räknade inte BF-dagen så jag har 94 dagar kvar såå trisst jag vill me ba ha 60 dgr kvar hehe

mammab: skönt att du fick tid till läkaren nu =)

• Madelene87

Nathalie: det e likadant med mej jag räknade på föräldrakanalen me och där byter jag vecka på tisdagar enligt FL så byter jag vecka på onsdagar...

• Madelene87

Men ändå jag går iaf efter min egen uträkning med allmenackan för den stämmer till 100% iaf hehe Men veckorna vettitusan va jag ska gå efter..

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3