BF Juli-07 Nr3
Jaa det e samma för min del så man e lite fundersam vilket man ska gå efter. Låter nämligen lite konstigt för jag har BF 31 juli och då är jag i 39+6 ska inte BF dagen ligga på¨40+0?
Jaa det e samma för min del så man e lite fundersam vilket man ska gå efter. Låter nämligen lite konstigt för jag har BF 31 juli och då är jag i 39+6 ska inte BF dagen ligga på¨40+0?
När man nu ska skicka in sitt moderskapsintyg behövs det ngt annat eller det är enbart intyget man ska skicka in?
Pussel: Hoppas det räcker med att torka ut det, Men säg till efteråt att du vill att dom ska kolla med jämna mellanrum dom gjorde nämligen så i en lgh vi bodde i men följde aldrig upp att.
Sen när vi flyttade och dom skulle renovera märkte dom att dom aldrig fått bort allt vatten.
Resultatet av fuktskadan var att jag och mina syskon alltid var sjuka typ
Sånt får inte hända... Vill ju att Noah och bebisen ska mp tipptopp hela tiden
Tack för alla tankar
Usch nu har jag nästan precis vaknat. Har inte sovit så här mycket sens i Januari månad.. Känns skönt men känner mej dock inte utvilad.
Nu känns det som om jag kanske behöver ta tag i mitt liv inte sitta inne och deppa resten av livet, Kännde det igår när jag inte ens visste att det var helgdag idag. Ser fram emot att ska flytta 1 juli
Kanske blir bättre då när man ska montera ihop alla bebissaker och fixa allt tills liten kommer
Hoppas det löser sej för er andra som med mår dåligt...
Godmiddag damer :D
Hade en helt sjuk dröm inatt haha.. Jag drömde att dom gjorde färgprov på bröstvåtorna och därefter kunde dom se hur mycket mjölk man skulle få... Dom mätte med en sån pappersremsa som dom har när dom mäter äggvita :P Jag hade bara andra så jag skulle antagligen inte alls kunna amma..
Sjuka drömmar man har under graviditeten
Morrn Morrn Damer
Inatt har jag me fått sova relativt bra, visst vaknar av all smärta i benen fortfarande men har nästan vant mej nu...
Beckah: Usch va jobbigt för dej, Vet fortf. hur du känner dej hehe B vill inte alls prata pch reda ut saker utan visar me en helt omogen sida, Men nu har vi bestämt att vi ska prata på fredag efter vi skrivit faderskapspapprena... Då släpper jag inte iväg han förens vi kommit fram till ngt vettigt. Speciellt hut vi ska göra med liten vi har aldrig diskuterat det innan så kanske dags att nbörja nu...
Sol: Usch låter inget skoj det... Hoppas att det blir bättre snart så att du får behålla liten i dina 4 veckor som du vill
Hmm nu när jag va nere i tvättstugan och skulle kolva dörren så e det ngn som har tagit bort hela låscylindern :-/ hmm nu kan jag alltså inte kolva dörren så får enbart tvätta mina kläder idag.
Och jag som hade tänkt tvätta alla bebiskläder och sängkläder... Men det vågar man inte kanske ngn snor alla mina saker..