Inlägg från: Madelene87 |Visa alla inlägg
  • Madelene87

BF Juli-07 Nr3

Hehe jag ska me vinna det har jag sagt lääänge länge hehe...
    Det är ju så dyrt att köpa alla bebissaker, Har ni några tips på billiga sidor man kan köpa saker. Vill helst köpa nya saker

• Madelene87

vi har tänkt skriva faderskapspapprena innan födslen, fixar man vårdnaden samtidigt då eller?

Vittnen? ska man ta mej sej två personer då eller vad?

• Madelene87

Om den där pappan det stog om i tidningen om det är samma jag tänker på så känner min mamma hans mamma och han var inte kriminell. verkligen synd om pappan han och hans tjej hade även en dotter sen innan

• Madelene87

man tycker att dom kunde tagit ett faderskapstest men myndigheterna krånglade väl!? Jag har för mej det...

• Madelene87

Calylite: Exakt men sens när började myndigheterna gå den enkla och självklara vägen hehe tycker alltid att dom krånglar till allt.

• Madelene87

Hmm något sånt har jag aldrig fått av min BM kanske är dags att be om det nu då Det närmar ju sej med stormsteg.

När fick ni era?

• Madelene87

Calylite: Hmm lustigt att jag inte fått det innan jag har vatt hos BM fem ggr redan, Men jag får nog det nästa gång lr får jag fråga om det... Nästa gång jag ska dit så e det glukosbelastningen

• Madelene87

Jag blir inte klok på allt snack om föräldrapenning hehe
    Men jag har iaf kommit fram till att jag ska kombinera min mammaledighet med studier lite längre fram när jag känner mej redo

• Madelene87

Vet någon några bra sidor här på internet där man kan köpa bra och billiga saker? Både begagnat och nytt?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3