Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

Theresa1 skrev 2007-05-14 12:49:20 följande:
    Hej allaKänns lite dumt att komma o pocka på er uppmärksamhet för en skitsak nu när så många har det jobbigt...Kom precis från BM o min bebis sitter i magen, den har förmodligen försökt vända sig ett tag nu för den har varit helt vild i magen. Men jag är ju så kort så det finns inte utrymme nog. Nu till det träliga... Jag vet inte om jag ska hoppas på att den vänder sig så jag får föda vaginalt som jag vill eller om jag ska ställa in mig på snitt så det inte kommer som en chock sen... Jag vill inte få veta i v 37 att jag ska få barn nästa vecka... Jag vill ju såååå gärna föda igen.
    är la ingen skit sak!!

men dom brukar la göra vändningsförsök runt v.37 har ja för mig om inte bäbisen vänt på sig..?
    inte så insatt i det där än.

usch ja vill ha ut den här ungen NU...
  • mrsbygg
    Lindisen81 skrev 2007-05-14 13:11:10 följande:
    att ha  körkort är verkligen en av mina bästa investeringar. men det skulle vara roligare om man hade en bra bil oxå... just nu har vi en gammal golf från -88;a... den kan man väl inte ha när bebis kommer? utan ac, bara dörrar fram... eller kan man?ang gipsmagen; tror ni det funkar med vanliga gipsremsor man kan köpa i pysselaffärer? blir ju billigare allafall om det funkar på samma sätt...
    bil kvittar d får ja låna av nån haha..bara så man kan ta sig någonstanns...är helt inlåst här..suck,,,
  • mrsbygg

när man gipsar magen kan man väll även lägga plastfolie under så det inte fastnar på huden?! har för mig det...

• mrsbygg

jippi, nu bär det av till ikea. ska inreda våran klk!! ska bli skoj..har ja nått å göra idag

• mrsbygg

urk..trode bäbis skulle kika ut på ikea...
    fick ett super tryck neråt sen gjorde det sådär super ont, ila som sjutton...höll på vikas dubbel..sen blev d så typ två ggr till...sen knäppte det till i magen..skit läskigt.

precis så knäppte det till när mitt vatten gick med saga..fast inget vatten kom! hehe...

nu håller ja på sätter upp klk..helt slut, blir så förbannad handlar om  millimetrar hit å dit...suck å stön..

ska fortsätta så d blir klart så kan ja hänga in lite kläder imorrn!

• mrsbygg
    Mum23 skrev 2007-05-14 22:01:25 följande:
    NEEEJ, nu har det spårat ut, tredje Delicato-bollen idag...mammab: fick du tidigare förra gången?
    ååå våra bollar är slut

ja saga kom 4 veckor för tidigt!! hoppas denna kan göra det oxå...
  • mrsbygg
    copernicus skrev 2007-05-14 22:08:37 följande:
    hej allihop!hoppas alla mår bra, jag orkade inte läsa igenom alla sidor jag missat!Jag har en fråga.jag var till bm idag och mitt hb var riktigt lågt, ni som äter järn hur låga har era värden varit?
    vid bm. besök nr 1. hade ja hb på 132 tror ja det var. vid besök nr2 var det nere på 116.
    då fick ja börja me järn..men har vart dålig på ta dom, eller ja har typ inte tagit dom alls..

får se va mitt hb låg på nu sist nästa gång ja kommer till bm..
  • mrsbygg

knäppning ja kände med saga var juh när vattnet gick så d var la när hinnan sprack..
    va enda gången..

trode verkligen mitt vatten gick idag..men d gjorde d inte så nu måste d vart nån led på bäbisen då eftersom den borra sig neråt samtidigt...

• mrsbygg

asså jäklar va bäbis trycker neråt nu då..ploppar la ut snart! inte mig emot iof men iaf...

jävla hyllor..nu handlar det om 1 cm som ja satt grund stolparna fel..suck..köper minder hyllor imorrn då funkar det..nu tänker ja sitta här å pusta ut!

• mrsbygg
    zandrisen skrev 2007-05-14 22:55:08 följande:
    mammab, min lille trycker också på nedåt som attan mellan varven, känns som han ska pluppa ut när som helst ibland, bara för att i nästa stund trycka upp huvet mot revbenen... Sist jag var på koll så sa dom att jag har mycket fostervatten, är nog därför han kan snurra så mycket!Cop, förstår till fullo att du börjar känna dig slut! 5 min lunch...??? Vad äter du då? Soppa?
    min trycker bara neråt nu..
    kommit så pass långt ner å ja knappt får nå kickar i revbenen längre..om den ens sparkar..den buffar mest med rumpan...

det är riktigt obehalgigt hur den trycker...
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3