BF Juli-07 Nr3
men dom brukar la göra vändningsförsök runt v.37 har ja för mig om inte bäbisen vänt på sig..?
inte så insatt i det där än.
usch ja vill ha ut den här ungen NU...
när man gipsar magen kan man väll även lägga plastfolie under så det inte fastnar på huden?! har för mig det...
jippi, nu bär det av till ikea. ska inreda våran klk!! ska bli skoj..har ja nått å göra idag
urk..trode bäbis skulle kika ut på ikea...
fick ett super tryck neråt sen gjorde det sådär super ont, ila som sjutton...höll på vikas dubbel..sen blev d så typ två ggr till...sen knäppte det till i magen..skit läskigt.
precis så knäppte det till när mitt vatten gick med saga..fast inget vatten kom! hehe...
nu håller ja på sätter upp klk..helt slut, blir så förbannad handlar om millimetrar hit å dit...suck å stön..
ska fortsätta så d blir klart så kan ja hänga in lite kläder imorrn!
knäppning ja kände med saga var juh när vattnet gick så d var la när hinnan sprack..
va enda gången..
trode verkligen mitt vatten gick idag..men d gjorde d inte så nu måste d vart nån led på bäbisen då eftersom den borra sig neråt samtidigt...
asså jäklar va bäbis trycker neråt nu då..ploppar la ut snart! inte mig emot iof men iaf...
jävla hyllor..nu handlar det om 1 cm som ja satt grund stolparna fel..suck..köper minder hyllor imorrn då funkar det..nu tänker ja sitta här å pusta ut!