• Tania

BF Juli-07 Nr3

solstraalen: hihi... jag har också hemska fisar och jag har inte ens ätit ägg. Man brukar ju känna igen sina egna dofter men dessa hemska avgrundspruttar stinker utan dess like.

Herrejösses!!
  • Tania
    Vallmar skrev 2007-03-18 20:56:45 följande:
    Jag brukar inte prutta högt men sen jag blev gravid kommer det ut dem mest konstiga ljud ut där nerifrån Några gånger när vi har haft det mysigt har jag skyllt på luft.Var o kolla på bil igår, det blir en svart volvo v50, kanonfin:)
    Aha, spännande!
    Hur mycket har den gått och vad får ni ge för den?
    Vi har själva tittat på en titaniumgrå v50 och ska till banken på onsdag för att snacka lån. Jag har satt ut vår Ford Focus på blocket, i tidningar och på nätet men INGEN har hört av sig. Jag har inte ens satt ett skrämmande pris heller. Suck... nåja... det blir väl inbyte tillslut fastän det är en förlust.
  • Tania
    Vallmar skrev 2007-03-18 21:17:35 följande:
    Den är svart med tonade bakrutor, har gått 7000 mil o vi får den för 149000. Har kollat på blocket o det verkar ju vara där det ligger ungefär. Ingen turbo eller spec paket som sambon helst kanske skulle velat ha men det är väl bäst för säkerhetens skull så hastighetsmätaren inte far iväg;)Vad ska ni ge för eran v50 tbmh? Hmm neh det verkar som det är svårt o sälja bil idag. Sambons gamla V70 tillhörande hans föräldrar numera, har legat ute i ett halvår för det den blivit värderad till men inget tjing än...
    Här är den!
  • Tania

Vad var er för årmod? Är det en privatsäljare eller företag? Det var ett bra pris!!

• Tania

Ja det där med bagageutrymmet var jag tveksam till efter att ha läst en massa trådar här på FL om att de skulle vara så trånga och man inte skulle få in en vagn där. Men efter att ha kollat på den och kört den så bestämde jag mig för en sån. Vi har kollat lite på v70 också men tycker att de är liiiite för stora. Gillar v50 bättre eftersom den är lite mindre och ser så fräck ut

• Tania

Precis... jag hoppas bara att bilen inte hinner försvinna innan vi får iväg forden och hinner prata med banken.

Nä, nu är det dags för sängen.
    God natt!!
  • Tania

JoNaLi: Jag ser dig fortfarande men jag har varit lite off den senaste tiden och har försökt förtränga det vi fått reda på om mamma. Jag orkar inte tänka på det så jag har gått in i billetandet med hela min själv. Allt jag gör är att sätta ut annonser och leta och prata om bilar. 

Antagligen är det väl en försvarsmekanism hos mig för att inte tänka för mycket på saker som får mig att må dåligt.
    Men en sak som fick mig att mysa lite var när du skrev att pappan till bebisen kollade på större bil för att NI skulle få en stor familj. Det lät jättemysigt! Hoppas för din och barnens skull att allt ordnar sig till slut. Det låter ju mer och mer lovande.
    Vicke: Tråkigt att du känner dig osynlig men visst funkar det rätt bra att säga det istället för att tiga om det. På det sättet får du ju en bekräftelse av oss andra att du inte alls är osynlig utan kanske som du skrev extra känslig den dagen. Vem är inte det i vårat tillstånd
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3