BF Juli-07 Nr3
solstraalen: hihi... jag har också hemska fisar och jag har inte ens ätit ägg. Man brukar ju känna igen sina egna dofter men dessa hemska avgrundspruttar stinker utan dess like.

solstraalen: hihi... jag har också hemska fisar och jag har inte ens ätit ägg. Man brukar ju känna igen sina egna dofter men dessa hemska avgrundspruttar stinker utan dess like.
Vad var er för årmod? Är det en privatsäljare eller företag? Det var ett bra pris!!
Ja det där med bagageutrymmet var jag tveksam till efter att ha läst en massa trådar här på FL om att de skulle vara så trånga och man inte skulle få in en vagn där. Men efter att ha kollat på den och kört den så bestämde jag mig för en sån. Vi har kollat lite på v70 också men tycker att de är liiiite för stora. Gillar v50 bättre eftersom den är lite mindre och ser så fräck ut
Precis... jag hoppas bara att bilen inte hinner försvinna innan vi får iväg forden och hinner prata med banken.
JoNaLi: Jag ser dig fortfarande men jag har varit lite off den senaste tiden och har försökt förtränga det vi fått reda på om mamma. Jag orkar inte tänka på det så jag har gått in i billetandet med hela min själv. Allt jag gör är att sätta ut annonser och leta och prata om bilar.
Tack för all omtanke tjejer!
Vicke: Usch då... vad är anemi?
Beckah: anemi är blodbrist enligt wikipedia