• Tania

BF Juli-07 Nr3

Jag råkade somna igår så det blev inga bilder uppladdade

Nu ska jag iväg till jobbet igen efter en timmes vila hemma.... fast det är ju bara för att pappa ska komma därifrån och visa bilen för killen som kommer ikväll. Om HAN hittar hit förstås.
    Jag har i allafall tagit bilderna men måste få hjälp av min man ikväll att få över dem från min mobil till datorn.
    SÅ ikväll får ni se hur mycket som klipptes av
  • Tania

MORR!!!!

DET HÄNDE IDAG IGEN!!!!
    Igår kom ju inte personen som skulle kolla på bilen.. och han som skulle komma idag kl 18 dök inte heller upp.. inte ringde han heller!!!
    Igår när jag frågade honom efter telefonnumret sa han att HAN skulle ringa om han inte hittade och på mobilen stod det okänt nr när han ringde så jag kunde ju inte söka upp honom heller.
    Men men.... jag orkar inte bli förbannad mer. I morgon kommer ett par som jag har pratat med i telefonen och mailat mycket med de senaste dagarna. De hade fått sitt lån beviljat nu och ville titta på bilen.... det roligaste var ju att han hade luskat fram var jag jobbade någonstans och då visade det sig att han känner min "brorsa" (en kille jag jobbat med i typ 100år men som nu slutat, han adopterade mig som sin lillasyrra   )
    Världen är bra liten!!
  • Tania

Nu finns före och efterbilderna på min sida. Tyvärr blev bilderna liggande men man ser i allafall hur mycket som är kapat.

• Tania
    Mjukis82 skrev 2007-03-29 22:12:58 följande:
    tbmh: Wow! Vilken skillnad!  Känns det bra!Kikade på er kise också... den är superlik vår! Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    Jo det är sååå mycket skönare nu och MYCKET lättare att fixa till det. På bilden var det inte fixat med eftersom jag tog fotot på jobbet och där har jag det uppsatt och med keps på skallen
  • Tania

VI HAR SÅLT BILEN!!!!

Jag är sååå himla glad nu. Det känns som en tung sten fallit från mina axlar.
    Vi fick 48 000kr för den och det är 3000 mer än jag kunnat önska. Vi trodde ju att vi "bara" skulle få 45 för den men jag drog till med att det lägsta jag kunde gå var 48 och det godtog de. Trevliga unga människor var det också som väntar en liten i JULI som oss!!
    Nu ska vi bara hitta rätt bil också.
    Vi velar igen V50 eller en nyare Focus och ändå ha pengar kvar till att byta ut alla fönster i huset. Om vi bestämmer oss för v50 så räcker pengarna bara till den.
    Ett dilemma..... en snyggare bil vs en snygg, nyare bil + nya fönster.
  • Tania

TJOHOOOO!!!!!!!

Först får vi vår bil såld igår och idag sprang vi liksom på VÅR nya bil!!!!
    Vi åkte på en liten utflykt till Enköping och hittade den där. Så på onsdag ska vi hämta den!!
    Bild finns på min sida.
  • Tania
    SannaKaarina skrev 2007-03-31 18:00:11 följande:
    TBMH grattis till att bli av med gamla bilen och hitta ny lika fort :) måste kännas skönt att slippa tänka på det .
    Ja herregud vad jag har fått huvudvärk av billetande och säljande.
    Men nu är det över. På onsdag ska vi hämta den och vi får se vem som vinner kampen om nyckeln när vi ska köra hem
    Tänkte höra med pappa om han kunde köra dit oss så vi får åka hem med den båda två. 
  • Tania

Åh nu måste jag åka ut till mamma å pappa för de har nyligen fått ytterligare två lamm.

Den här gången blev det två vita sötisar. Nu kommer det springa två svarta och två vita små lamm ända tills det tredje fåret lammar Hon får väl en av varje bara för att göra det jämnt
    Äsch.... får bli efter bolibompa för jag fick onda ögat av Melle när jag sa att vi skulle åka ut.
  • Tania

Åh... jag är ju beroende av cola men nu är det störtomöjligt att dricka det pga min halsbränna. Gråter blod över det. Försökte med att köpa nån blaskig passionsfruktdricka från ica men urk urk urk.

Vill ju inte dricka vatten resten av graviditeten.
    På tal om svullnad så har mina "läppar" svullnat rejält Jag har faktiskt värk i dem. Känns jobbigt att gå och att sitta ner.
    Sen har jag ju också fått fogbesvär mellan benen. Ser ut som att jag har skitit på mig när jag går och har ont. Pappa kallar mig för ankan när jag går omkring på jobbet
    Nu har jag väl nåt toppen av att vara vuxen Har man, barn, radhus, katt (inte hund), volvo och nyligen ansökte jag om Volvo-kortet hehe. Som strössel på glassen liksom.
    Bebben gillar INTE när jag har datorn i "knät" (låren) Blir väl för varmt eller nåt.... fast den är ju inte ens i närheten av magen. Eller så är det så enkelt att h*n tajmar att vara vaken just när jag sitter vid datorn.
  • Tania

Beckah: Aha!!! Åderbrock på bottenvåningen lät ju inte så sexigt

Här ska letas fram en behändig spegel och undersöka närmare.
    Tack för upplysningen.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3