Inlägg från: annki72 |Visa alla inlägg
  • annki72

BF Juli-07 Nr3

mammab: Dom är farligt goda, äter just nu så det riktigt svider i gommen

Shit vilka SD jag har just nu, blir precis yr i bollen...... bara kramperna håller sig borta.

Mamma till 4 söner och en bebis i magen!!
  • annki72
    Trollie skrev 2007-05-10 18:07:55 följande:
    lindisen:Att jobba i kiosk under turistsässong är nog utav det jobbigast man göra, man brukar känna sig som en sladdrig disktrasa när stängninsdags kommer på kvällen, men kul är det !
    Väldigt bra förklarat hur man känner sig vid stängning

Men visst är det kul, och vilka roliga (oftast) människor man träffar.
  • annki72

Har varit hos BM nu på fm och min lill* skit unge ligger isäte, vilket jag misstänk att h*n skulle göra

V31

viktuppgång. 10 kg
    s/f mått : 32
    HB : 135
    p-glukos: 4,3
    fosterljud: 158
    BT . 120/70

• annki72

Har missat så mkt här inne när jag varit borta i helgen, orkar inte läsa allt

har läst dock att beckah har det jobbigt så jag skickar en styrke kram till henne!!!

Är det nån som köpt och gjort en minnes mage? jag har köpt det och har tänkt gör en runt v36 tänkte jag, tänkte om ni hade tips på vad man kan göra med den förrutom att måla och hänga på väggen.

• annki72
    mama77 skrev 2007-05-14 12:20:34 följande:
    Jag har gjort en!(om du menar gipsmage)Tycker den är urfin att ha på väggen bara!-sonen älskar "sitt lilla bo"
    Japp det menar jag
    Jo de är ju fina som dom är, men har läst om att endel gjort som en ram på magen och satt in UL bilden, nån annan hade gjort den som en lampa, men vet inte vart jag läst det och hittar inga blder.
  • annki72
    L2K skrev 2007-05-14 12:56:18 följande:
    har nån i min blogg, kolla där. Hur gör ni gipsmagar ni som gör det?
    Jag har inte gjort min än, men köpte grejer från www.minnemage.se
  • annki72
    Theresa1 skrev 2007-05-14 12:49:20 följande:
    Hej allaKänns lite dumt att komma o pocka på er uppmärksamhet för en skitsak nu när så många har det jobbigt...Kom precis från BM o min bebis sitter i magen, den har förmodligen försökt vända sig ett tag nu för den har varit helt vild i magen. Men jag är ju så kort så det finns inte utrymme nog. Nu till det träliga... Jag vet inte om jag ska hoppas på att den vänder sig så jag får föda vaginalt som jag vill eller om jag ska ställa in mig på snitt så det inte kommer som en chock sen... Jag vill inte få veta i v 37 att jag ska få barn nästa vecka... Jag vill ju såååå gärna föda igen.
    Min lill* sitter oxå, jag har ju fött 2 barn i säte vaginalt utan problem, har man bara tillräckligt stort bäcken funkar det jätte bra.

be om ett extra ultradjud och att dom mäter ditt bäcken(vid röntgen) så du får veta att du kan föda vaginalt i säte OM du vill det.

Vändningsförsök brukar göras  i V37

Lycka till!!
  • annki72
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m20727233.html gjort entråd om gipsmagar
    Karttu skrev 2007-05-14 13:21:55 följande:
    Ankki72 - hur var det med flytningarna du hade, var det fostervatten eller?!
    vet inte, men det avtog i helgen som tur var och har varit bra sen dess.
  • annki72
    Lindisen81 skrev 2007-05-14 13:24:47 följande:
    bra tråd! la den i mina favoriter!
    Hoppas att många svarar så man får många bilder att kolla på
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3