Inlägg från: annki72 |Visa alla inlägg
  • annki72

BF Juli-07 Nr3

mama77: hur har du hängt upp den? funderat mkt på hur man hänger upp den bäst....

• annki72

Är det ett snöre under bysten du hängt upp den med?

• annki72

Oj vad det skrivs när man är borta nån timme

Håller på att städa av vår altan har fått nya gardiner av min mormor som jag försöker få ordning på och sen ska allt skräp bort oxå.

Blir så sugen att få ordning på den när solen skiner.

Fast igentligen skulle jag behöva röja i sovrummet, vi måste möblera om där för att få plats med bebis sängen. Men det rä inte kul att städa inne när solen skiner

Har jobbigt att sitta nu när man har ett huvud uppe i revbenen, inte skönt alls, nån som har tips på hur man får ungen att vända sig?????

Jag vill inte ha ett sätes barn till

Mamma till 4 söner och en bebis i magen!!
  • annki72
    Theresa1 skrev 2007-05-15 12:32:53 följande:
    annki: Min bm sa att jag ska ställa mig på alla 4 när jag känner att barnet knölar för att liksom "öppna upp". Annars vet jag inte, mottar också gladeligen tips. Det enda som händer när jag står på alla 4 är at bebisen tycker att det blev superskönt med all plats och genast slutar med all aktivitet o bara njuter...
    Ja det måste jag testa Hoppas bara min buse inte tycker det är skönt
  • annki72
    humlan1973 skrev 2007-05-15 12:52:59 följande:
    anki: At ngot riktigt kallt och stalldig pa alla 4, dakanske det kan handa nagot? Hoppas! Min vande sig forra veckan, huvudet i revbenen gor ont.
    Får ta och äta glass och stå på alla 4 , kommer nog se kul ut, fast man kanske inte behöver göra det samtidigt
  • annki72

halvblod: låter jobbigt det där, hoppas det inte blir mer nu då

• annki72

Kiranna: japp så är det

• annki72

Hej beckah skönt att höra från dej, det liksom saknas nått när du inte är här

När var det du kommer i tidningen? och vilken var det?

måste ju köpa

Idag har jag väldiga kramper i magen, skippade vattengympan bara för det

Ska bara ligga på soffan och slappa tror jag och hoppas att det släpper.

• annki72
    Norrbagge skrev 2007-05-16 15:07:03 följande:
    Jag har just hämtat ut mitt paket från Buzzador med massa påsar Malaco Truly. Ett fräscht godis med äkta fruktjuicer, färger från naturen & 30% mindre socker. Det finns 7 olika sorter (påsar) så man lär ju hitta en favorit! -min favvo hittils är Exotic Affairs.www.buzzador.com Bli en buzzador ni också, sist fick jag hem 7 påsar med kexchoklad! hehe.. det var gott som fäään!Här kan man regga sig gratis:www.buzzador.com/se/buzzador/register...
    Tyvärr har dom för många medlemmar just nu så man får ställa sig på en vänte lista

men den som väntar på nått gott....... som man brukar säga
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3