Hej o hallå!
Har varit ganska passiv här inne nu under påsken, men hoppas att alla har har och har haft en underbar påsk!

Här e alla dessa högtider mer eller mindre en pina nuförtiden... det fattas ju en familjemedlem!

Men ändå har påsken varit den minst jobbiga har vi konstaterat nu när vi faktiskt har gått igenom alla (förutom valborg).
Vi har tagit det ganska lugnt hela helgen... var på påskmiddag hos mina föräldrar igår... MYSIGT! Idag är sambon på golfbanan och jag sitter här hemma o längtar efter kvällens middag som kommer bestå av TACOS!
Igår gick jag in i vecka 27... har 97 dagar (max) kvar! Känns skönt faktiskt! Min stackars kropp har fått utstå med mycket pga dessa två täta graviditeter!
På onsdag är det dags för första földragruppsträffen... känns riktigt nervöst, och vi vet inte riktigt hur vi ska presentera vår lilla familj, men det löser sig säkert!
Ang. godis och sockerberoende så förstår jag inte heller varför man ska ge barn det innan dom ens frågar efter det... har en väninna som gav sin flicka dumle och liknande när hon var runt 5 månader! Ser absolut ingen anledning till det! Med tanke på mina "övervikts-gener" kommer inte våra barn få godis förräns de själva frågar efter det, och då bara på helgen/lördagar.
Ang. andningslarm så kommer vi ha ett. Jag TROR att vi kommer kunna låna ett på sjukhuset (med tanke på vår bakrund). Annars får vi helt enkelt köpa ett. Det är inget jag hade tänkt skaffa till Isabelle, men nu är jag tyvärr alldeles för orolig och påläst!