Hej hej!
Hoppas att ni alla har haft det bra idag! Här har det som sagt varit första föräldragruppsträffen... fick lite aha-upplevelse där och kom fram till att det faktiskt inte är jättelångt kvar nu!
Påminde BM också om att dom har missat att boka in mig på den obligatoriska sockerbelastningen som ska vara i vecka 28. Bara för det ska jag dit och göra den redan imorgon! Ser inte alls fram emot att dricka den där äckliga sockerlösningen... på tom mage dessutom! Får inte varken äta eller dricka efter klockan 12 inatt!
Jeanette: Grattis till tösen!
Ang. sex så är min lust näst intill obefintlig!

Tills för en vecka sen hade vi inte haft sex sen början på februari... och nu har jag ställt upp för hans skull två gånger på en vecka! Men jag vet inte - tycker mest det är jobbigt och obekvämt pga den stora magen, plus att jag faktiskt tycker det gör lite ont!

Jättetråkigt är det, men det var likadant när vi väntade Isabelle, så jag är inte förvånad!
solstraalen: Jo, det borde du få. DU har ett jobb som du är mammaledig från, eller? Din sjukpenning beräknas ju på din SGI, precis som mammapengen gör. Men ring FK och fråga. Men man kan ju vara tillfälligt sjukskriven under sin mammaledighet också, och då få ersättning, så det bör inte vara några problem!