Inlägg från: Mjukis82 |Visa alla inlägg
  • Mjukis82

BF Juli-07 Nr3

L2K: Måste varit tankeöverföring!
    Mamma till Isabelle i himlen och Plutten i magen
  • Mjukis82
    Hello Girls!

Såå besviken jag blev för att After Dark inte gick vidare i melodifestivalen! KATASTROF ju, den var ju så bra!
    Tom med plutten verkade tycka att den var bra, för h*n kickade loss som aldrig förr och fick mig verkligen att tappa hakan!

Ang. bilstol: Vi hade köpt en Akta Graco med bas till Isabelle, men hade förlossningsgaranti så vi har lämnat tillbaka den. Dock tycker vi att det verkar superbra att slippa hålla på med bältet varje gång, så vi ska köpa en likadan denna gången... var inne o kollade på deras hemsida igår, och fastnade för färgen som hette Earth Mother eller ngt sånt.

zandrisen : Jobbigt med blödningarna! Hoppas att du slipper dom i fortsättningen!

Sylt: Nope, jag är inte inne i det andra forumet... jag känner lite som du att jag inte orkar hålla mig uppdaterad på två ställen. Gillar FL dessutom, och är aktiv i fler trådar, så jag tror jag stannar här faktiskt, men håller lite koll hos dom andra också!

Senare idag ska jag iväg på min lillasysters kalas, hon fyller 15... sak bli skönt att komma härifrån ett tag... värsta röran och en massa oväsen ju! Inget vardagsrum har vi heller utan får kolla på TV i sovrummet... Hoppas att det inte tar allt för lång tid innan det blir färdigt här!
  • Mjukis82

Hej hej!

Gud vad ni skriver... tar en hel evighet att läsa igenom ju!

Ser att ni diskuterar föräldrargrupp... är så kluven när det gäller det! Vi gick ju när vi väntade Isabelle, men nu vet vi inte hur vi ska göra. Egentligen handlar det nog mest att jag inte vill skrämma upp de andra genom att berätta vår historia, men samtidigt så är den ju en del av oss och jag/vi träffa andra gravida ju! Svårt beslut... =/

Idag har det varit en ganska lugn dag... har så fasligt ont i fogarna så det blir inte att man rör på sig speciellt mycket.
    Det mest positiva med denna dagen har nog varit att plutten sparkar så himla mycket och kraftigt nu! Såå härligt och mysigt ju!

• Mjukis82
    solstraalen: Tycker att Vilgot var jättefint! Och passar bra ihop med era andra barn!
  • Mjukis82

Gud va ag e slö idag.... orkar absolut ingenting!
    Vill helst bara gå o lägga mig o sova! Kanske för att jag vill att det ska bli onsdag? Ska ju på UL igen imorgon Längtar massor så klart, och vi hoppas verkligen att vi kommer få veta om det är en flicka eller pojke vi väntar!

Var iväg till Väla (stort shoppingscenter här utanför stan) med mamma innan idag... hittade ny topp på HM som var jättefin och jättepraktisk! Funkar både nu, som höggravid (tror jag ) och vid amning... kostade bara 129 kr *tipsar* Ska se om jag kan lägga upp en bild i fotoalbumet sen!

Den där broccoligratängen lät hur god som helst... Ska ha den i åtanke, idag blir det dock Chili con carne till middag här!

• Mjukis82
    solstraalen: Jag tycker nog visst att din mage har växt litegrann... den har blivit högre tycker jag det ser ut som. Men faktiskt så växer nog inte min heller speciellt mycket just nu...så du är inte ensam!
  • Mjukis82

Här e en till som ska gå ner i vikt efter denna graviditeten... Än så länge har jag bara gått upp 1.5 kg sen inskrivningen, men har massor kvar sen förra graviditeten, plus att jag har massa kilo sen innan... så i nuläget snackar vi 35-40 kg! Vi ska ju gifta oss sommaren 2008 så jag hade gärna varit smal tills dess... får helt enkelt hoppas på att man får möjlighet att amma denna gången och att det hjälper, och sen blir det nog massor av promenader + viktväktarna!

• Mjukis82
    L2K: Vi har planerat till augusti -08... egentligen var det bestämt att vi skulle gifta oss denna sommaren eftersom vi fick barn förra... men när allt blev som det blev så sköt vi på det ett år till... Har ni bokat datum o så än?

Om 4,5 timme e det UL-dags... Kan inte tiden gå lite fortare???
  • Mjukis82

Nu ska vi iväg... håll tummarna för oss!

• Mjukis82
    Pusselbiten: Usch, stackars! Skickar en bamsekram till dig!

tbmh: Tycker att stämningen är ganska bra... MEN de senaste dagarna har jag känt mig väldigt osynlig... Har typ inte fått ngt svar på ngt inlägg (förutom när jag skrev om bröllopsplanerna) Känns lite tråkigt faktiskt...

Men iallafall - om det nu är ngn som kommer ihåg att vi skulle på UL idag så kan jag berätta att vi nu svävar på små ROSA moln! Isabelle ska få en lillasyster!
    Lägger upp en bild på sötnosen så fort Magnus blir färdig att scanna in den! (Snart hoppas jag)
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3