BF Juli-07 Nr3
L2K: Måste varit tankeöverföring!
Hej hej!
Gud vad ni skriver... tar en hel evighet att läsa igenom ju!
Ser att ni diskuterar föräldrargrupp... är så kluven när det gäller det! Vi gick ju när vi väntade Isabelle, men nu vet vi inte hur vi ska göra. Egentligen handlar det nog mest att jag inte vill skrämma upp de andra genom att berätta vår historia, men samtidigt så är den ju en del av oss och jag/vi träffa andra gravida ju! Svårt beslut... =/
Idag har det varit en ganska lugn dag... har så fasligt ont i fogarna så det blir inte att man rör på sig speciellt mycket.
Det mest positiva med denna dagen har nog varit att plutten sparkar så himla mycket och kraftigt nu! Såå härligt och mysigt ju!
Gud va ag e slö idag.... orkar absolut ingenting!
Vill helst bara gå o lägga mig o sova! Kanske för att jag vill att det ska bli onsdag? Ska ju på UL igen imorgon Längtar massor så klart, och vi hoppas verkligen att vi kommer få veta om det är en flicka eller pojke vi väntar!
Var iväg till Väla (stort shoppingscenter här utanför stan) med mamma innan idag... hittade ny topp på HM som var jättefin och jättepraktisk! Funkar både nu, som höggravid (tror jag
) och vid amning... kostade bara 129 kr *tipsar* Ska se om jag kan lägga upp en bild i fotoalbumet sen!
Den där broccoligratängen lät hur god som helst... Ska ha den i åtanke, idag blir det dock Chili con carne till middag här!
Här e en till som ska gå ner i vikt efter denna graviditeten... Än så länge har jag bara gått upp 1.5 kg sen inskrivningen, men har massor kvar sen förra graviditeten, plus att jag har massa kilo sen innan... så i nuläget snackar vi 35-40 kg! Vi ska ju gifta oss sommaren 2008 så jag hade gärna varit smal tills dess... får helt enkelt hoppas på att man får möjlighet att amma denna gången och att det hjälper, och sen blir det nog massor av promenader + viktväktarna!
Nu ska vi iväg... håll tummarna för oss!