Inlägg från: FruRundberg |Visa alla inlägg
  • FruRundberg

BF Juli-07 Nr3

solstraalen skrev 2007-03-05 07:02:14 följande:
    Gah, nu rusar hormoner å allt i kroppen.Idag startade dagen allt annat än bra. Sjukt trött och ont i huvet efter alla dessa 16 veckor nu som Saga vart dålig ( vaknar ju på nätterna då ) och imorse vid 04 då hon hade vart vaken å ätit lite så somnade hon om, dock inte jag.Väckte sonen nyss som kommer upp å gnäller som en liten 3-åring ( vilket jag i normala fall då jag inte e trött inte tolererar ), han har ett speciellt tonläge som han inte "får" ha mot oss vuxna. Han är endå 7år.Så vi har bråkat nu oxå.Skitmorgon!!Jag avskyr att bråka med mina barn ( ja de e ju bara Anton än så länge, Saga e "för" liten ).Anton är snart 7½år och har sista 2-3veckorna börjat testa gränserna igen, kommit på att man kan ljuga för å slippa få skäll osv.... Ja det är väl en fas han går igenom som många andra barn.Men hade gärna sett att den kom då Saga inte var sjuk.Tack o lov e sambon inte gravid med en massa hormoner Förlåt tjejer, behövde bara gnälla av mig lite.Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v24
    Åh det där med tonläge förstår jag fullt ut!! Min dotter har en speciell gnällig och grinig ton mot mig allt för ofta.. vilket kan göra mig helt galen nästan.. hon vet att jag inte tolererar det och hon får inte som hon vill när hon pratar med mig på det sättet.
    Det är ur jobbigt när det bara fortsätter å man börjar bråka...
    Nu e Liam sjuk med feber och ont i halsen, stannar hemma från dagis. Så började hon oxå i morse.. säger att hon oxå e sjuk bara för att slippa gå till skolan.. hehe aja jag gick inte på det iaf.. Så nu e hon sur på mig och tycker att jag inte alls bryr mig lika mycket om henne som lillebror.. *suck*

Gnäll på! Det gör jag så ofta så..
    ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
  • FruRundberg
    mrsbygg skrev 2007-03-07 08:23:35 följande:
    Bikinilinjen?? haha ja ni....jag försökte för ett tag sen men ja..resultatet blev juh inte det bästa..haha. så jag ger upp det även denna graviditeten!fast man får la försöka me lite hjälp av sambon i sommar sen när man ska klämma i sig en bikini!
    Haha.. ja bebins pappa har erbjudit sig att raka där..Räcka ut tungan en gång i veckan sa han.. haha jaa det skulle väl vara nått..*tssss*
  • FruRundberg
    mrsbygg skrev 2007-03-07 22:21:40 följande:
    jag bli galen! jonas kollar fotbollen å han hör tydligen me arslet!så volymen ä snor hög och vårat sovrum ligger brevid vardagsrummet..jag har svin svårt att sova me massa ljud omkring mig. så ja är lagom glad just nu...
    hahahaha jag e hemma hos bebins pappa å han har samma besvär!!! Dålig hörsel!! Ånär det blev mål så var han tvungen å höja ännu mer!!??? Fattar inte...
  • FruRundberg

Mjukis: Det är helt befängt att man inte kan prata  med er som har ängla barn! Det är juh en självklarhet! Kram!

Ja det där med sexlusten äär juh väldigt roande.. hehe eller inte.. det är hur man ser på det.. Själv har jag sexlust så det räcker å blir över för alla er som inte har det..  men tyvärr dock så har juh inte jag samma möjligheter att få av denna goda varan.. hahaha
    Jo det har jag faktiskt.. men inte på samma sätt..

Med de andra två graviditeterna så hade jag noll kan jag säga.. hade inte lust för fem öre.. inte efter heller..  men nu.. ojojoj.. vet inte vart det har kommit ifrån..
    men sexlusten den har jag haft hela tiden..  den har tom ökat..  
    oj nu blev det mycket sexprat..

• FruRundberg
    mama77 skrev 2007-03-08 21:16:40 följande:
    OJOJOJOJNyss hemkommen från UL, det blir "nog" en tjej, vi såg 3 streck och ingen snopp där inteLäkaren sade att ja de är en tjej -men jag vill inte säga detSå hur gör man nu?Vi har ju bara killar här hemma...HJÄLP070707-vår lilla böna växer och frodas. Mama till Leon -01-
    Grattis till tejen!! Va roligt!! Ja vad gör man?? hehe jag undrar oxå det samma ibland.. å min e 8år redan..
  • FruRundberg
    Mjukis82 skrev 2007-03-08 21:34:25 följande:
    little baby: Så söt hon är!  Längtar massor till vårt 3D nu ju!mama77: Grattis till tjejen!  JoNaLi: Du får gärna dela med dig av sexlusten hit! Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    ja hade gärna gjort det om jag kunnat.. jobbigt att ha sån lust när man inte kan göra nått med den direkt..
  • FruRundberg
    Theresa1 skrev 2007-03-09 13:52:33 följande:
    littlebaby: Åhhh vad roligt att ha sett lilltjejen! Grattis föresten. Ser ut att vara en riktig sötnos missheaven: jätteintressant det du skrev från föreläsningen!!jonali: Haha, är det inte bara för att du är i den situationen du är som du är så förb. sexsugen..?mama77: kul med en tjej efter killarmjukis: ajajajaj för foglossning!!! Jag tänkte bara tillägga, men det vet du redan tror jag att vi tycker att du är jättevärdefull i tråden. Tänk OM något liknande skulle hända oss eller någon vi känner, du vet man att man inte är ensam... Vi är glada att vi har dig
    Hahaha..Jo det ökar nog suget en hel del kan jag tro Man vill ha det man inte kan få... hehe ja iaf inte så mkt som man vill
  • FruRundberg
    Vickyb skrev 2007-03-11 20:35:40 följande:
    Någon mer än jag som har fått mer flytningar än vanligt?ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
    Jo det har jag med! Mycket ibland oxå.. usch skitjobbigt..kan bli lite nojjig ibland då det kan tom kännas som mens rinner till..
  • FruRundberg
    mrsbygg skrev 2007-03-12 13:51:29 följande:
    hehe fick denna av sambon precis...sitter å diggar...man fastna totalt... www.youtube.com/watch
    haha.. den va bra!

Nu snart ska jag till ikea.. *suck* med buss hel...tet.. tar nästan en timma dit med bussen.. men men,.. jag SKA bara dit.. ska handla lite bebi saker. Måste hemifrån lite..
    Ska ta med mina två vildar oxå,..Fundersam studiedag på skolan idag.. aja det ska nog gå bra..
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3