BF Juli-07 Nr3
solstraalen skrev 2007-03-05 07:02:14 följande:
Gah, nu rusar hormoner å allt i kroppen.Idag startade dagen allt annat än bra. Sjukt trött och ont i huvet efter alla dessa 16 veckor nu som Saga vart dålig ( vaknar ju på nätterna då ) och imorse vid 04 då hon hade vart vaken å ätit lite så somnade hon om, dock inte jag.Väckte sonen nyss som kommer upp å gnäller som en liten 3-åring ( vilket jag i normala fall då jag inte e trött inte tolererar ), han har ett speciellt tonläge som han inte "får" ha mot oss vuxna. Han är endå 7år.Så vi har bråkat nu oxå.Skitmorgon!!Jag avskyr att bråka med mina barn ( ja de e ju bara Anton än så länge, Saga e "för" liten ).Anton är snart 7½år och har sista 2-3veckorna börjat testa gränserna igen, kommit på att man kan ljuga för å slippa få skäll osv.... Ja det är väl en fas han går igenom som många andra barn.Men hade gärna sett att den kom då Saga inte var sjuk.Tack o lov e sambon inte gravid med en massa hormoner Förlåt tjejer, behövde bara gnälla av mig lite.Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v24Det är ur jobbigt när det bara fortsätter å man börjar bråka...

Nu e Liam sjuk med feber och ont i halsen, stannar hemma från dagis. Så började hon oxå i morse.. säger att hon oxå e sjuk bara för att slippa gå till skolan.. hehe aja jag gick inte på det iaf.. Så nu e hon sur på mig och tycker att jag inte alls bryr mig lika mycket om henne som lillebror.. *suck*
Gnäll på! Det gör jag så ofta så..