Inlägg från: FruRundberg |Visa alla inlägg
  • FruRundberg

BF Juli-07 Nr3

Bebins pappa håller oxå på å kollar på bilar nu när familjen ökar å blir större.. Känns härligt att få vara delaktig i det
    Vi kommer få en stor familj nu säger han hihi.. behöver en bil med 7säten för att alla ska få plats! Hehe så sa han.. får juh plats med en bebbe till där sen
    Jag är såå glaad!

♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
  • FruRundberg
    Vicke skrev 2007-03-18 22:22:20 följande:
    Usch känner mig så osynlig här i tråden... Tror jag är extra känslig idag ...
    Samma här..
  • FruRundberg
    Generad Tack solstraalen & tbmh! Jo man e extra känslig ibland.. 

Sol: Det där med gaserna måste vara skitjobbigt.. min mage svullnar upp som en stenhård sten efter jag jobbat natten.. det gör väldigt ont.. men så fort jag kommer hem så kommer allt.. Så jag kan förstå att du har ont som inte kan få ut det..
    hehe å faktiskt är det kommande 6 då R har en son sen innan oxå *ler*

tbmh: *kram* Förstår att det är jobbigt.. man måste ibland koncentrera sig på något annat så man inte blir helt tokig av oro eller sorg när det är svårt å jobbigt... eller vad det än är som man har det jobbigt med.. min "räddning" brukar var stirra stint här på nätet å bara läsa.. orkar inte alltid skriva nått.. för jag kan bli så känslig som jag nu blir när vi är så många som skriver vilket iofs är kul att vi är! *leR*
  • FruRundberg

Haha.. ja beckah det får jag höra princip varje dag.. nästan iaf..
    Typ:
    Oj va stor du e ska du ha snart?
    Eller... är det två där i?
    Som när jag var på FK förra veckan..
    Så har du sökt Föräldrapenning frågade hon mig.. öh.. nä inte än.. borde jag göra det redan??
    Jo det tycker jag sa hon.. du ska väl ha snart??
    Nää.. i juli säger jag då!
    Oj.. såg ut som du ska ha närsom helst sa hon då..
    tack för den liksom..*suck*

• FruRundberg

Ja lönen ja.. den längtar jag efter fast jagvet att den kommer ta slut med en gång med alla dessa j-la räkningar jag har! Fattar alltså inte vart de kommer ifrån.. försöker gå igenom om det är något jag kan liksom få bort så att jag inte behöver hålla på å betala men allt e sånt jag verkligen behöver ha kvar.. känns skit.. hoppas innerligt att pappan vill flytta hem igen..ja hit till mig.. nån gång iår så att jag inte behöver ha det såhär för länge till..
     men men.. vi får se hur det går!

Mammab: förstår att de e jobbigt.. känns inte som jag har någon direkt inkomst heller då pengarna tar slut samma dag de kommer.. tur att man har lite pengar kvar till mat.. men inga nöjen här inte..*S*

Jag försökte hålla mig vaken efter att ha sovit faktiskt bra under natten.. men nä.. är såå trött på dagarna.. gick å la mig vid halv nio och vaknade nu vid halv tolv.. *suck* tror nu att jag kommer vara vaken denna natten..
    Jag kanske ska ta mig en tur i skogen med hunden så jag piggnar till lite.. men  men.. först "frukost"! hehe ja dne åt jag juh inte i morse.

• FruRundberg

Åh äntligen ska jag få gå till BM på torsdag.. har inte vart där sedan v20.. känns som en evighet sen.. Fast inte alls så länge som vissa av er har fått vänta..

Usch då vicke! Hoppas det blir bättre med medicinen! *kram*

• FruRundberg

Pussel: Kram på dig...din mamma kommer nog kunna njuta av din lilla bebis ändå.. kärleken finns där ändå! Kram kram!

• FruRundberg
    mrsbygg skrev 2007-03-20 14:20:31 följande:
    suck..va trött jag är på depression..den får ta och gå över NU...vill va glad å njuta, jag ser bara massa problem och allt blir bara negativt..
    Jag förstår.. jag är oxå inne i en upp å ner period å har börjat hos en psykolog för att komma ur det.. jag mår väldigt dåligt emellanåt å vill bara må bra å få upp mitt självförtroende som knappt finns..
    Vill vara glad å positiv å inte se det värsta i allt!

Får du hjälp med samtal? Hoppas det blir bättre för dig snart!

Kram!!
  • FruRundberg
    solstraalen skrev 2007-03-21 07:33:23 följande:
    Handuppräckning för er som har eller har haft en grabb på 7½år.Gah, jag håller på å krascha, min son gör mig rent ut sagt galen. Behöver lite råd om hur jag ska tackla honom helt enkelt, om de e han eller jag som gör fel.Han tror inte på vad jag säger, tjaffsar emot nästan HELA tiden verkligen. Lyssnar inte på vad jag säger osv.  Han ser mig bara som den gnälliga å sura mamman numera, men de e så svårt å hålla humöret uppe då han tjaffsar emot hela heeela tiden juh. Jävla skitdag idag Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.26
    Nå ingen pojk, men jag har en tös på 8år som är helt TVÄRTEMOT ALLT!! Hon har en tyken ton och attityd mot mig väldigt ofta.. ja inte bara mot mig även sin bror å bebins pappa. Hon struntar i vad man säger å bråkare å gnaller för minsta lilla.. En riktig DRAMAQEEN!!  men hon kan vara urgullig med.. men det har vi inte sett det senaste.. Vet inte om det är åldern som gör att de e så..? Eller om jag bara är en riktigt dålig mamma? Försöker ha tålamod å prata med henne i vanlig ton men det går liksom inte.. har hamnat i en ond cirkel då jag ryter till med en gång om hon börjar att bråka med mig.. usch hatar verkligen detta!!!

Jag undrar varje dag vadj ag gör för fel??!
  • FruRundberg
    Calylite: Jo har försökt det.. ett antal gånger! Men Det är så att hon verkligen inte ger sig.. hon gnaäller å gnäller å tjatar å tjatar tills hon får en reaktion.. såå jobbigt.. hon får juh inte som hon vill när hon beter sig så.. det säger jag till henne varje dag.. men det går liksom inte in på något sätt.. som hon inte hör.. Man kan stå framför henne å prata men hon e liksom på ett helt annat ställe.. hon vägrar ha ögonkontakt.. skitjobbigt! Å då blir jag bara ännu mer frustrerad å arg.. Då undviker jag tillslut att prata med henne å hon blir riktigt arg å slår i dörrar  å sånt..
    Känns som en krigs zon här hemma ibland..

Sol! Åh det känns så "skönt" att jag inte är ensam.. jobbigt att ni oxå har det så självklart men man känner att ingenting går in tillslut.. Jo pratar gärna på msn!  Måste dock iväg nu om en liten stund så jag hinner inte just nu.. men om du är inne senare på dagen så pratar jag gärna Kram!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3