-
-
Du måste vara PLUS medlem.. är du det?Donna69 skrev 2007-04-11 08:12:20 följande:hur i hela j*vla h*lvete sätter jag in en bild i ett inlägg! Det funkar ju inte!!!*slänger mig på golvet o sparkar o skriker*gaaahhh
-
Jag måste säga att jag är väldigt sugen på att ta reda på vad det är för kön. Men ändå vill jag inte.
Vill oxå göra ett 3D för jag är så otroligt nyfiken på det lilla livet i magen.
Ibland känns det som det är en tjej, och ibland känns det som det skulle kunna vara en kille. Många som jag träffar på tror på en pojke.
Skall bli spännande att se om 15 veckor, knappt.
-
Jag har inte fått någon mjölk ännu.mrsbygg skrev 2007-04-11 09:43:15 följande:bahh är det bara mina tuttar som läcker mjölk??skit skoj, redan nu?!....suck
-
Sorry ..
www.familjeliv.se/Forum-5-72/m19402346.html
Min sambo fyller 35 nu i maj och jag undrar vad man kan bjuda på för mat till ca 17 personer.. Funderar på potatissallad, rostbiff och nån god sallad till och kanske till och med kycklingkklubbor.. hm.. Men känner att det kanske inte är det roligaste.
Mammab, du kanske har några goda förslag
-
Ja det lät väldigt gott..mrsbygg skrev 2007-04-11 12:44:42 följande:har ni grill?varför inte en buffe med lite blandat kallt och varmt...lite grillspett me fläskfile och goda grönsaker å lite pastasallader med kanske lite soltorkade tomater, basilika och någon god parmesan att riva över lite grovt? och/eller vanlig sallad?ev. lite kyckling klubbor eller spätt. massor av gott bröd och nån ost bricka?!lite små förslag iaf
får funderar lite till..Tack.
-
Nån som har en god garnering som man kan ha tll kycklingklubbor?
-
Åh, tack tackJessa6 skrev 2007-04-11 15:49:42 följande:Fick fram den www.shands.org/health/pregnancy/9monthmiracle...
-
Åh Garttis till flickan !Jeanette81 skrev 2007-04-11 16:49:17 följande:Var på 4D ultraljud idag!! Det var sååå häftigt Vi fick reda på att vi väntar en liten FLICKA!!Åååå helt underbart.. vi har en fantastisk liten pojke sen innan, och snart har vi en liten tjej också..Kan verkligen inte vara lyckligare nu
-
Morrn morrn..
Är sjuk.. dottern med.. så idag blir det bara lugnt.. fast det är ju väldigt ällan det blir lugnt nät man har en tvååring hemma.
Skall se om man kanske kan putsa fönsterna iaf så man ser ut.
*Proooosit*
Snart dags för frukost!
Jonali, lycka till på köns-ul idag.
Och Grattis till Flickorna Jeanette och Lindisen: