JoNaLi skrev 2007-04-15 23:19:34 följande:
Usch.. nu när jag kom hem idag så har jag kännt mig sååå nere.. känner mig såå ful å FET!! Bebismagen finns där men jag känner mig så J-la fet utanpå om ni förstår.. man känner fettet hänger över trosorna nästan.. tittar på era fina bilder på era fina magar å jag känner mig som en fet boll.. Usch.. jag skulle vilja oxå ha en fin mage! Vägde mig å det visade 8,5kg + Jag e inte så lång..160 å vägde redan innan 5gk för mycket.. minst! Så jag känner mig som en flodhäst.. förlåt att jag gnäller.. 8,5kg kanske inte e så mkt egentligen.. men själva känslan av att känna sig så ful å fet.. usch.. vill bara att bebi vill komma nu så jag kan tänka på att gå ner i vikt.. hemska tanke va? Jag som BARA enbart är sugen på en massa onyttigt oxå.. å har sååå svårt att låta bli.. HUR skall man göra!? Kram på er tjejer.. det är så skönt att ha er här.. flåt för mitt depp inlägg...
Förstår hur du känner dig. Känner mig oxå otroligt fet bland. Sist jag var hos BM hade jag gått upp 7 kilo skall dit och väga mig den 25(?) igen och då har jag garanterat gått upp ytterligare kilon. Längtar som sagt oxå tills efter sommaren då man kan börja tänka på att gå ner i vikt och nå sin idealvikt igen. Denna graviditet vägde jag 3 kilo mindre än vad inskrivningsvikten var med Linnéa. När jag blev gravid med Linnéa vägde jag 5 kilo för mycket. Efter detta så skall jag ner till 60-62 och fixa tuttarna

Haha, känns som jag har fått värsta taxöron.. och undra då hur dom kommer att se ut efter denna aminingen!

Vill ja inte ens tänka på.
Låren känns otroligt feta.. men egentligen har jag rätt smala ben.. men dom ser så gigantiska ut.. Ansiktet börjar jag även känna lite att jag gått upp.. känner mig så tjock i ansiktet ibland.. Och tänk då om man skulle få oturen att samla på sig en massa vatten nu till sommaren.. Huaa..
Jaja.. nu har jag oxå fått gnälla av mig lite..