• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Prinsessan Zelda

i mammagruppen brukar man träffas på bvc tillsammans och gå igenom typ amningen, förlossningen, smakisar, osv. och även få tid att prata själva tillsammans.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Tania
    Vallmar: Grattis till bilköpet!!! Vi ska till banken i morgon och så till VOLVO på lördag. Får se om vi slår till då eller om vi väntar ett tag till och försöker att bli av med Forden först.

Prinsessan Zelda: Teleskopchassi är ett vanligt chassi medan compact är ett chassi som blir liiiiite mindre mellan hjulen när man fäller ihop den. Compact väger mycket mer och känns mer otymplig enligt min smak. Jag har köpt en brio duo med teleskopchassi som man kan fälla över och byta färdriktning utan att vända på sitsen. Jättesmidigt tycker jag.

Alltså... man kan fälla över handtaget över ligg/sittdelen med ett enkelt klick.
  • Prinsessan Zelda

då är TAKO vagnen inte så mycket tyngre än brio combi med teleskop då. bara 2 kg emellan. Har ju just fått hem min TAKO vagn

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Tania

Hehe... jag har inte fått hem vagnen än men däremot fick jag hem räkningen på den idag. Jippie!

• copernicus

äntligen har jag lagt in en presentationsbild!

Fattar inte varför vagnarna ska vara så tunga?!
    Här passar det inte med en tung vagn då jag bor på ett berg men hade verkligen velat ha en TAKO special ed!! dcen vi köpte istället väger 11 kg det är så stooor skillnad!!
    Vad är det som väger på vagnarna???

• Vallmar

Sitter o försöker fylla i ansökan om havandeskapspenning. Shit. Man ska beskriva sin arbetsdag, det tar ju upp 2 A4 sidor för mig.
     Om jag inte får den här hp så måste det vara något fel på Försäkringskassan. Jag räkna ut att jag lyfter i snitt 30 gånger om dagen föremål som väger mer än 5 kg...

• mrsbygg
    JoNaLi skrev 2007-03-20 15:04:20 följande:
    suck..va trött jag är på depression..den får ta och gå över NU...vill va glad å njuta, jag ser bara massa problem och allt blir bara negativt.. Jag förstår.. jag är oxå inne i en upp å ner period å har börjat hos en psykolog för att komma ur det.. jag mår väldigt dåligt emellanåt å vill bara må bra å få upp mitt självförtroende som knappt finns.. Vill vara glad å positiv å inte se det värsta i allt!Får du hjälp med samtal? Hoppas det blir bättre för dig snart!Kram!! ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
    joda sökte hjälp på vc, som skickade mig till akut psyk..
    sen dess har ja gått hos en underbar kurator/psykolog..hon är guld värd..

vissa dagar är bättre än andra men det finns inte gott om bra dagar kan jag påstå..
  • Calylite

zandrisen
    just ja, vi hade ingen pepparrot, det funkade dint ändå, tog lite egna kryddor vi gillade med, en rätt som är busenkel att exprementera fram eget med allt eftersom man gör den.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3