Ska föresten alla på föräldragrupp?
Vi kom inte in *panik*
sambon vet absolut ingenting om barn, hans släkt är de yngsta just i hans ålder.
Jag växte däremot upp med småttisar och finns nyfödda i släkten nu med men det hjälper itne så långt ändå precis i allt som ska tänkas. Nu känns det som sambon helt litar på att jag ska veta allt som ska göras och huvudet är överfullt
Skulle ju lämna den samblans lappen innan v.20, vi var i god tid och sambon smet från jobbet då det är en bit ner till dem så han skulle köra mig. Själklart kan kan inte vara borta för länge då han är chef och allt blir ju rena paniken om han är borta. Så stog man och vänta 5 min - 10min - 20 min, efter 30 min så gick vi därifrån och kön bakom oss växte som ogräs, de hade verkligen noll personal (nej det var inte rast) Flera BM gick förbi och bara kollade...
Jag är är upplösningstillstånd, vill mer och mer hem till Östersund där de verkligen har mer personal och mer koll så man får hjälp och jag känner mig trygg och omhändertagen, här förväntas de ju att man ska kunna allt själv verkar de som...
Ringer man säger det "just nu är det många som ringer, försök igen senare" inge som helst kösystem utan man ska lyckas pricka in exakt när någon avslutat ett samtal.
Första samtalet i v.18 gick på 30 min. Nästa samtal är inbokat v.27.. GHA! nästa blir väll efter födseln så kommer man dit lär de undra vart magen är, inkompetenta idioter!
så nu har ja avreagerat mig för dagen, nu en varm dusch
Tata tjejer sålänge.