• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • mrsbygg

här sparkas d så gott som hela tiden jag sitter eller ligger still...
    den sprakar så hela jag hoppar till..gör tom ont ibland för den är bra jäkla nära revbenen!

kul å se hur en fot eller hand sticker ut på magen..
    igår tryckte den ut antingen rumpan eller huvudet på vänder sida av magen så man kunde känna nå runt och hårt..lite små läskigt...börjar nog bli trångt där inne..

• Calylite

"kul å se hur en fot eller hand sticker ut på magen.."

haha när ja läste de så såg ja framför mig en hand kommer upp och ut genom huden för att vinka och sen dras in igen

Här sover man ju fortfarande gott på magen men när det komemr en rak höger så känns det ju desto mer än när man ligger på sidan.
    Tänkte försöka smått träna att ligga på sidan för framtiden men slutar med att man rullar över på mage igen så man får väll skylla sig själv.

• little baby
    teenpregnancy: Kan ni inte gifta er samtidigt som ni döper ert barn då? (om ni ska döpa ert barn dvs..) 
    ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • little baby

Oj ligga på magen har inte jag kunnat göra på evigheter känns de som, man halvligger på sidan/magen...men ibland så vaknar jag på natten av att jag ligger på mage och det gör jätteont i magen då, stackars bebis klämmer väl henne...

men så fort jag ligger på sidan så sparkar hon mot madrassen så jag måste vända mig om och ligga på rygg...

ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • mrsbygg
    Calylite skrev 2007-03-20 22:28:35 följande:
    "kul å se hur en fot eller hand sticker ut på magen.."haha när ja läste de så såg ja framför mig en hand kommer upp och ut genom huden för att vinka och sen dras in igen Här sover man ju fortfarande gott på magen men när det komemr en rak höger så känns det ju desto mer än när man ligger på sidan.Tänkte försöka smått träna att ligga på sidan för framtiden men slutar med att man rullar över på mage igen så man får väll skylla sig själv.
    haha fick oxå den bilden när ja läste igenom va ja skrivit..hehe skulel va roligt komemr hand ut genom navel å vinkar lite då och då
  • Pusselbiten86

Teenpregnancy

Vi gifte oss när Noah döptes... Gick alldeles utmärkt o var så vackert

* finns bilder i mitt gallerI *

♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Beckah82

Tack Åsa

Calylite: åh vad jag blir avis jag VILL ligga på mage...älskar det...längtar tills jag får igen jag kan absolut inte det sedan många veckor nu

Det var en av de saker som var jobbigast med att vänta Victor också...saknaden av att få ligga på mage.

♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
  • Mommmy  Dearest

hehe, ja vi funderar på det där med dop.
    Tycker nästan att jag ska låta det vara, min bebis får välja själv vad för religion den vill ingå i

dock ska jag HA EN BABYSHOWER!!!!!

Det har jag bestämt mig för sorgliga är att jag är så ung och de flesta av mina vänner inte förstår sig på detta med barn och den starka vilja jag har att vilja ha barn. Inte nog med det, dem har väl inga pengar heller för den delen Fundersam

Men detta med dop får vi tänka över lite till

·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • Maravilhosa

Kikar in... väntar också en liten med beräknad ankomst i Juli.. den 2.e.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3