-
-
YES I´m back! Tusentals (känns det som) ominstallationer, diskrensningar, och diskfragmenteringar, och så var det bara byte av webbläsare (från IE till firefox) som behövdes!!!!
-
*kramar om Helander*
Fotboll kan jag inget om, maken är också helt intresserad. Om han får bestämma så är det en framdida musiker som röjjer runt i kaggen på mig...
-
*njuter av att kunna skriva mer än en enda rad*

-
Ang faderskap så fixade vi det innan förlossningen när vi väntade Molly, ville ha allt "klart" liksom. Vi gjorde det på socialförvaltningen här i stan, och det var inegn som ifrågasatte något om att barnet inte var fött ännu när vi bokade tiden. Nu är vi ju gifta, så nu antas babis automatiskt vara min mans barn. Känns ju lite stenålders tycker jag, hela den här grejen med faderskap, ska det liksom inte bara vara att anmäla vem som är fadern och så är det bra med det? Lite förlegat känns det ju...
Mammab, hade gärna fått sända en spättafilé till mig, äääälskar fisk jag också!
Vi har badkar, men det vågar jag inte kliva ner i, för då finns det stor rik att jag inte lyckas ta mig upp...! Och maken är inte hemma ikväll, så det är beäst att skjuta på det lite... Tänk hur dom skulle reagera på larmcentralen annars, när dom måste åka och fiska upp en höggravid kvinna ur ett badkar....
-
Åh va sugen jag blir att handla och fixa, men just nu kan vi varesig göra det ena eller andra...mrsbygg skrev 2007-05-05 21:04:46 följande:hehe jag gjorde ett försök...blev bara köket ja pallade med...men karln bar ner allt som skulle ner i källarn iaf! skönt det!...jag åkte iväg till k-rauta å köite skruv så vi får upp sagas hyllor imorrn..sen lim så ja kan laga den sprillans nya klockan..tyvärr hitta ja inte kvittot annars hade ja fått en ny men d kvittar kan lika gärna laga. är inte så noga sen olja till matbordet så d ska ja ta å olja in å slipa nästa vecka!sen var ja in på ikea å kika..snacka om att man vill göra om massor när man går in där! men det blev bara två små hyllor till sagas rum, ska ställa tavlor på sen ha hennes pennor osv på vid hennes ena rithörna...OHH dom hade fått in skit snygga tavlor på ikea!! dom var runda! måste åka å köpa en sen till sovrummet tror ja d blir, eller hallen kanske!pust å stön....
Ekonomin är tärd av min sjukskrivning, och att sedan hålla på och skruva upp hyllor och fixa, det grejar jag inte med min rygg och ordinerade sängläge.
OTROLIGT frustrerande när man bara kan ligga och drömma om allt man skulle vilja fixa innan bebis kommer, är i värsta boastadiet nu, och så kan jag inte ens tömma diskmaskinen!
-
Det var ju en svinbra idé! Nån som kan fixa det?SannaKaarina skrev 2007-05-05 21:06:41 följande:vi borde ha en undertråd till recept så när man har matproblem kan man gå in och läsa tips:p -
Tbmh, kan inte du greja en recepttråd och lägga in länk i trådstarten sen? -
*vinkar till Hugoboss*
Hoppas det fixar sig med h-pengen! -
*moffar i mig mango*