-
Jepp! fast då var det en helsvart vagn, med svart insida i sufletten också, annars kan det ju bli svårt. Köpte vanlig sån där svart tygfärg, stod att den skulle bita även på syntetiska matrial, och det blev hur bra som helst!humlan1973 skrev 2007-05-09 09:41:50 följande:Zandrizen: Hur da? I maskin eller? -
Milla, typ vanligt sånt vävt syntettyg som det är i de flesta vagnar, och på insidan av sufletten var det typ bomullstyg. Insidan på min vagn var förresten beige, men jag tyckte att det inte gjorde nåt att färga det svart också. Hade 2 förpackningar färg plus 1 kg infärgningssalt till alla textilier till vagnen, även skötväskan!
-
Hoppas det går bra! Körde i 30 grader, kan det vara värt att tillägga.Milla med killar skrev 2007-05-09 10:05:03 följande:Tackar: Zandrisen.Ska helt klart färga min då -
Färgarde allt som gick att ta lös., och det var ju främst sufletten som behövde färgas. Ser ut som samma tyg, kan ju inte vara sååå stor skillnad i tygsort mellan olika märken kan man tycka. Vår vagn var av märket Svitun (norskt märke), men när jag jämfört det med t ex teutonia eller Emmaljunga så har det sett ut som samma typ av tyg.
-
Nu ska jag hoppa i i duschen och sedan plocka undan lite! Min arbetsledare kommer hit efter lunch, vi ska ha "medarbetarsamtal", känns liiite märkligt då jag varit helt sjukskriven sedan i slutet av februari...
Men det ska bli kul att träffa henne, hon är vääärldens bästa chef!
See you all later! -
L2K, kul test!
Jag är 42,3 år enligt testet, fast jag bara är 28... Kos låter lockande, msåte jag säga!
Har precis haft min chef här på medarbetarsamtal, det gick jättebra! Har verkligen världens bästa chef, så omtänksam, duktig och bra på att ge positiv/negativ kritik på ett konstruktivt sätt!
Mitt i träffen kom dessutom vår nya vagn med UPS-bud, så nu står den uppackad inne i Lillemans rum och bara skiner! Är SÅ NÖJD!
Therasa, grattis till HP!
Rullgardinsflickan, gratis till nya jobbet, vad är det för jobb?
Beckah, men vad jobbigt ni har det!
Vet inte vad jag ska säga för att muntra upp... En kram ska du ha iaf: *kramar*
Jonali, låter super med stugan! Hoppas ni får det supermysigt!
Myzzan, skönt att du fick igenom din sjukskrivning.
Halvblod, har sagt det förut och säger det igen: att vara sig själv är bra mycket bättre än att smälta in i omgivningen! Skönt att du är såpass trygg i dig själv så att du kan skita i det! -
Åh vad jobbigt för dig! När skulle dom operera?SannaKaarina skrev 2007-05-09 17:39:22 följande:ONT gah vad ont det gör i handen nu :( och alvedon hjälper inte det minsta. men den är iaf inte bortdomnad. jobbigt att skriva med bara vänter. och jag som är högerhänt :( blir lite jobbigt framöver .. -
Ahhh, då förstår jag! Skönt att ha det gjort antar jag, men jobbigt under konvalecensen. Kram till dig!SannaKaarina skrev 2007-05-09 17:44:01 följande:zandrisen dom opererade idag. och tydligen var nerven rejält i kläm. hade inte blivit bra utan op -
Jaha, då sticker vi till förlossningen IGEN. Håll tummarna igen.
-
Hej alla!
Tack för alla tummar, är hemma nu.
Har legat med bricanyldropp och ctg-övervakning över natten (gud vad man sover dåligt med alla sladdar och hjärtklappning...!) och är kollad med vul och ul. Ctg visade sammandragningar mellan 100 och 120 var 4e till 5e minut, och sedan avtog dom så sakteliga. Vid 10 i morse kopplades droppet bort, och jag har fått bricanyltabletter (2,5 mg 4 ggr/dag) att ta i 4 dagar framöver. Vul visade att livmoderhalsen fortfarande är 4 cm lång, den har alltså inte påverkats märkbart av de värkar jag hade igår och inatt. Ul visade en busig grabb som inte ville ligga stilla alls, och allt såg jättefint ut med honom, även hjärtljuden vad bra hela natten. Träffade samma läkare som jag fått träffa de tidigare ggr jag varit inlagd, och han tyckte att jag svarat bra på behandling, plus att han litar på att jag ska komma in om jag får samma igen, så jag fick åka hem. Är dock strängt tillsagd att inte sy mera till barnrumet, då det var det enda jag kunde komma på att jag gjort utöver att vila...
Man tror att det kan höra ihop med ryggen, att om jag får extra ont en längre period så kan kroppen sätta igång värkarbetet som en form av försvar. Förlossningsläkaren skulle således tala med mina andra läkare och se vad man kan göra utöver det som redan är gjort för att få mig mer smärtfri.
Är trött och mosig, men lycklig över att slippa ligga inne.
Än en gång tack för tummarna!