-
Vi får sonika leta reda på en egen strand nånstans, där vi flodhästar kan få vara ifred med våra bulldegsmager och bristningar....Vickyb skrev 2007-05-08 10:49:16 följande:Hehe.. "here we come" - se upp för oss fläskfior på beachen 2007. Överflödig mage och bristningar både här och var.Jag har inte dirket heller fått några nya på magen.. dom gamla har blivit något större bara.. inget man tänker på så värst mycket.. Men av ren förvåning såg jag här omdagen att jag har bristningar runt hela bröstet.. även under.. när jag lyfte så såg jag att det även var där oxå.
Tänk vilken syn!
-
Jag köte mina illrosa crocs-kopior för 79:- på skopunkten, fanns även svarta då i de större storlekarna... Skopunkten finns väl i sthlm?
-
Skohuset heter det ju förresten! Ska enligt eniro finnas både i stockholm och i bromma.
-
EEEEhhhh, din läkare verkar ju vara helt puckad! Här (i falun) blir man inkallad till koll för minsta konstiga flytning. Fan vad jag blir förbannad på sånt här, vart är hela vårdapparaten på väg egentligen????Beckah82 skrev 2007-05-08 20:59:13 följande:Jag hade gått upp 3 kg på 2,5 vecka... hm...inte såå himla skoj. Det bara måste ju vata vatten? Eller?Jag pratade på med läkaren om att det ilar där nere när Alvin rör sig och att jag kan känna huvudet...och att slemproppen gått.Läkaren kunde inte vara mer ointresserad. Han tycke inte det var något alls att ens kolla upp, istället skrev han ut Tavegyltabletter mot min klåda och sa sen tack och hej.Tillväxt-UL blir i vecka 36, om det blir alls. -
Donna, var tvungen att bläddra tillbaka ex antal sidor (blev lite nyfiken
) och hittade ditt inlägg... Vaddå mycket ökad vikt, några fjuttiga små kilon? Säger som Sylt ovan, strunta i det, är ju ingen stor viktökning alls!
Håhåjaja, blir bara ännu mer upprörd, läkare som inte sköter sina jobb och Bm:or som är taskiga... Blääääääääääääääääää... Nästa gång jag träffar min superbästa läkare på reumatologen så ska jag fan säga att jag tycker att han är skitbra! Bäst att dom som faktiskt ÄR bra, får veta det också, med tanke på alla andra puckon! -
Fråga: Vilka menar du har sagt sig vara experter? Jag vet att jag skrivit om min vikt nån gång, men bara för att det är jobbigt för MIG att gå upp så mycket, och för att jag trodde att vi fick diskutera saker som var jobbiga för oss.Calylite skrev 2007-05-09 08:24:04 följande:Donna69 orka tänka på vikten, de är ju rena vikthysterin här inne om vem som går upp minst. Skit i vad andra går upp och säger och lyssna på den egna kroppen istället, den vet bra mycket mer vad som behövs än alla såkallade FL-experter tror sig veta
Du kanske menade att pigga upp Donna, men jag måste säga att jag blev lite konfunderad av ovanstående kommentar?
Grundar sig förövrigt i att Donnas BM klagat på (en ganska liten) viktuppgång, ingen härinne på FL eller i tråden. -
Calylite, kan till viss del hålla med om att man kanske är mer medveten om vikten i ett forum där frågan om vikt dyker upp med ojämna och jämna mellanrum, men jag tror inte någons avsikt har varit (iaf i nte i våran tråd) att stressa upp någon annan ang detta.
Och visst gör kroppen som den behagar oavsett vad man själv har för önskemål, och att det bästa vore att ta det med en klackspark, och jag är säket en av dom som borde slappna av mer i frågan...
Men det är så svårt! -
Härligt att göra såna där FYND! Man blir så nöjd... Dock har aldrig maken riktigt förstått mitt resonemang när jag fyndat och påstår att jag sparat pengar, han ser ju bara utgiften haha...humlan1973 skrev 2007-05-09 09:23:40 följande:Jajamensan! Hardlift myggnat regnskydd, nackskydd. Det var nog det. Vad gav du for din?
-
Haha, precis rätt inställning!humlan1973 skrev 2007-05-09 09:31:37 följande:Ja, jag havad bestamt att jag har SPARAT over 3000kr Detta innabar att jag har 3000kr att spendera pa nagot annat!
-
Vissa vagntyger går att färga om de är solblekta. Funkar väl bäst på svarta vagnar kan jag tänka mig, gjorde det på Mollys vagn när den började bli lite brun, och det gick hur bra som helst!Milla med killar skrev 2007-05-09 09:35:30 följande:Hmmm....Kolla om den är solblekt, den ska vara svart inte brunaktigt, sen det där med regnskyddet då.Pump kan vara bra. Jag fick inte med det mennhar en till min enkel babytravel redan.Sittdynor finns det? Klart du har sparat Nu kan du handla ännu mer hihi....