Herreminje tjejer vad ni skriver, 9 sidor på en morgon...??? Haha, det är verkligen olika från dag till dag, ibland är det knappt nån som kikar in innan 13 typ...
Har fått mailsvar från "min" läkare (haft honom i över 5 år, så han känner mig om man säger så
)på reumatologen angående EDA/inte EDA vid mitt diskbråck. Han skrev att han inte säkert kunde uttala sig då han varesig var ortoped eller narkosläkare, men att han nog trodde att det skulle gå bra. Han ska fixa tid för att träffa någon som vet bättre, får se om det blir orto eller narkos-dr. Däremot frågade han vilken läkare på KK jag träffat, och jag hoppas att det leder till att hon får lite bassning... Jag menar, hålla på sådär och häva ur sig saker på måfå, till en höggravid kvinna, var ju helt förstörd igår! *sur*
Solstraalen, känner igen det där med att inte sova. Frågade läkaren när jag var på besök igår om jag kunde få lergigan (som ju Beckah tipsat om) men det ville hon inte ge mig, man skulle ju vänja sig med lite sömn gubevars. Funderar nu seriöst på att be att få byta ut denna läkare, är inte så sugen på att få träffa henne minst var 4e vecka framöver, då man ju ska göra tillväxtultraljud... *surare*
Beckah, Vilken jobbig sits ni sitter i. Förstår så väl att du har svårt att lita på sjukvården, först hela GBS-historien, och nu Viktors problem... Hoppas det går bättre hos VC och att ni får träffa en BRA och kunnig läkare.- Verkar ju inte vara så gott om dom...*muttrar* Nej, nu är jag orättvis, har träffat massor av kunniga och duktiga läkare, men det är liksom så att dom som INTE sköter sitt jobb på nåt vis får mer fokus än dom som faktiskt gör det, blir väl så i frågor om liv och död kan man tänka... *filosofisk*
Mammab, som jag har förstått det har du det jobbigt hela tiden och mer jobbigt mellan varven. Stor kram till dig, och hoppas att familjeteurapeut-besöket leder till nåt gott!
Och känslorna inför förlossning, ja det tar vi när jag fått korrekt information om huruvida jag får EDA eller ej...