BF Juli-07 Nr3
ja, det sitter hårt. förra graviditeten förstördes ett par byxor av det. det gick inte bort ordentligt i tvätten. som tur var var det bara ett par gamla mjukisar.
ja, det sitter hårt. förra graviditeten förstördes ett par byxor av det. det gick inte bort ordentligt i tvätten. som tur var var det bara ett par gamla mjukisar.
har lekt med min press lite. har gjort om den helt. vad tycker ni, ge gärna synpumkter.
ja, det är synd man inte kan ändra bakgrunden i pressen
nu har jag gjort om pressen igen, vad tycks?
Stranddate i Nynäs låter trevligt. Om det är folk som vill ha skjuts så kör jag bil. Om det blir fint väder snart så kanske man skulle passa på nån dag.
ja usch becka, låter inget vidare. Har gbs med urinväsinfektion att göra. För när jag pratade med min bm så kunde jag inte komma ihåg ordet gbs, men hon trodde jag menade nåt som urinvägsinfektion pekar på. Att man tog vidare prover om man hade problem med det alltså. Hur är det?? Förstår ni hur jag menar?
jag hoppas det går snabbar denna gången. Det tog mig 2 dygn att öppnas 4 cm. Sen tog de hål på fosterhinnan, då gick det lite fortare i alla fall.
Jag fick första värken på tidig morgon lördag, och Adam föddes 7:34 på måndag morgon.
Upptäckte när jag just tog ett bad med sonen att jag har röda märken på mitt bröst. det kliade och när jag tittade såg det ut som sönderkliade sår bara det att jag inte kliat där. Har lite sånt på ena låret också. Kommer ihåg att jag hade en del sånt förra gången också, hoppas bara det inte blir mer på brösten. Är så jobbigt när det kliar.
Hoppas Beckas utslag är bättre. Kli är verkligen hemskt.
Ang att bajsa på sig. Jag gjorde det med Adam. Tog inget lavemang innan, blev inte tillfrågad och frågade inte heller. Och det var inte så att jag bajsade ner mig totalt. Utan under en av mina måååånga krystvärkar när bebisens huvud tröck på just där så kom det lite bajs. Jag kände det och sa till bm att ojsan, nu kom det nog lite bajs. Men det tog de bara bort och så var det inget mer med det. Hade ju varit rätt hård i magen innan, så det var nog mest en harplutt som kom ut.
Har läst nånstans att det faktiskt är bättre att ha lite bajs i tarmen, att det på nåt sätt gör mindre ont då????
Håller verkligen tummarna för Zandrisen. Det är ju lite tidigt ju. Men ändå så att bebben kan klara sig bra.
en släkting till mig fick barn i januari men skulle ha i april. Flickan vägde bara 450g men lever än så länge och de har än så länge inte hittat några "fel" på henne heller.
Men falska värkar har jag förstått man kan få. Så länge livmoderhalsen ej påvärkas så ska det väl inte vara större fara?