Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

pusselbiten; alltså d e ju jättesvårt å avgöra vad är kan vara en snppp kan vara en hand kan vara navelsträngen kan vara mkt ;)

har ni kollat vad d är eller? efttersom d står "lillkillen" ? =)

• Nathalie009

ÅÅh jag tror jag snart blir knäpp i huvvet av att abra vara hemma e såjävla uttråkad.. å att man inte har pengar gör inte saken bättre.. fyfaan..

• Nathalie009

nää ibldn undrar ja hur ja ska klara 3 måander till... fyfasn.. aja nsäta vecka ska ja iaf börja plugga till teoriprovet ... d e iaf nått

• Nathalie009

Calylite: jag vet att ja kände ett enormt tryck neråt när evelina fixerade sej gjorde nästan ont tryckte ner som tusan å lite mensvärk på det. fast hon gjorde inte d förens v 37 iof :P

Mammab; skönt ju här msåte ja vara med evelina o leka jämt, om inte jag får vara med ska jag iaf sitta o titta på, haha.. får knappt sitta vid datan :P

• Nathalie009

aah tänkte köpa en kladdkaka på ica nyss de va xtra pris om man hade kupong men ja hade ingen Äsuck* typ frödinges kladdkaka sitgood.. me grädde.. suck

• Nathalie009

calylit: nej föresten d var på VI.. nää ja vet inte orkade inte leta d stog att d fanns kupnger i kassan:S kosta bara 12 kr för en kladdkaka.. ord pris e 26

fan ångra mej d hade varit så gott. fan då :P orkar itne gå tebax

• Nathalie009

haha ja.. fast d e väll lika bra ja käkar jämt goidis msåte sluta me det blähee.. Med evliena va ja adlrig sugen på godis åt de alderig då åt bara frukt.. kanske därför jag bar gick upp 10 kg

:P

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3