Ankiz skrev 2007-04-03 07:27:54 följande:
Godmorgon tjejer!Om ca 3 timmar vet vi vem det är som ligger och sparkar i magen! Ska iväg och göra 3D-UL och då passar vi på att fråga om könet. Nyfikenheten blev för stor! Är så nervös! Eller, nervös är nog inte rätt ord, snarare pirrig. Har nog aldrig gått upp innan väckarklockan ringt! Föresten! Vi tänkte köpa BB-kläderna efter UL:et, när vi vet vad det är för kön, men jag funderar på om man ska ha kort eller lång ärm på bodyn. Lär ju va rätt varmt, men samtidigt vill man inte ta på en nyfödd för lite kläder. Det är alltså åka-hem-kläderna jag menar. ♥Mamma till Oliver 050922 och Busen i magen BF 070629♥
Ta med både och, man vet ju aldrig hur vädret är

Lycka till på ULet idag!

Ankiz skrev 2007-04-03 07:29:23 följande:
Solstraalen: Men usch då! Förstår verkligen att du tycker det är jobbigt. Har tyvärr inte så mycket att komma med... Vad säger BM? ♥Mamma till Oliver 050922 och Busen i magen BF 070629♥
Hon säger inte så mycket mer än att jag iaf inte gått upp riktigt så mycket som förra gången..och att jag nog tyvärr har en sån kropp som går upp en massa..
Får se om 2 veckor då jag ska dit, om hon säger något. Har ju bara träffat henne vid 8 fulla veckor och 25 fulla.