Inlägg från: Mjukis82 |Visa alla inlägg
  • Mjukis82

BF Juli-07 Nr3

misan84 skrev 2007-05-07 13:00:32 följande:
    Jag läcker mycket nu speciellt på nätterna. Ibland är det jätte blött på armen o kladdigt. Är det normalt att rinner så mycket redan nu?? Är snart i vecka 33.
    så har jag haft det sen vecka 20, båda gångerna.... BM sa att det var normalt!
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Mjukis82
    Halvblod skrev 2007-05-07 13:06:08 följande:
    japp men det slutade igen...är nog på väg till dig...hehehe
    Hehe... jajjemen! Det har precis haglat här nu, fast nu kom solen igen! Skumt väder idag!
  • Mjukis82
    Sambo säljes till högstbjudande!!!!
    Fan va jag e trött på att behöva tjata mig blå för att han ska hjälpa till här hemma!

Sorry....avkräknings-behov idag igen!
  • Mjukis82
    Lindisen: I vanliga fall e det nog så här också, men idag var det bara en diskmaskin som skulle tömmas!
  • Mjukis82
    Godmorgon!

Förlossningen:
    Nervös??? Japp! Fruktansvärt nervös om jag ska vara ärlig! Eller mest rädd faktiskt. Ska till läkaren på Isabelles födelsedag, onsdag nästa vecka, och min tanke är att jag ska försöka prata med honom då ang igångsättning. Bara hoppas att mitt psyke håller för det just den dagen. Han har redan lovat mig att jag inte kommer få gå över tiden (gick över 12 dagar med Isabelle), men jag får panik bara av att tänka att jag ska komma igång av mig själv här hemma, och av den anledningen vill jag bli igångsatt 1-2 veckor innan BF. Vill ha konstant övervakning på Pluttan från första stund. Men vi får väl se - jag ger mig inte i första taget!
    Själva förlossningen i sig (smärtan o så) oroar jag mig inte speciellt mycket över då det gick som en dans sist, det att historien ska upprepa sig som gör mig livrädd!
  • Mjukis82
    tacky: Ja, all personal som är inblandad är helt underbara och har massor av förståelse. Och vi känner oss så trygga vi bara kan. Vi har "gräddfilen" både på MVC, Spec.MVC och förlossningen... kan komma upp så fort vi känner att det behövs, om vi blir oroliga eller så... och det känns bra!
  • Mjukis82
    Jisses vad ni skriver!

Ang. Crocs: Förstod inte riktigt det där... skulle man inte få ha dom på sjukhuset? Varför? Mina föräldrar köpte ett par kopior till mig när de var i Thailand i mars... de är chockrosa och jag älskar dom, har aldrig haft skönare "skor"

Halvblod: Vi har både hunnit börja och avsluta vår föräldrautbildning.. har gåt tre gånger, varav den sista var förra veckan!
  • Mjukis82
    Halvblod skrev 2007-05-08 17:08:04 följande:
    Mmmm...det finns här oxå...men sååå sköna tycker jag inte att dom är...plus att dom är i mitten av raden så sdå ska man gå förbi alla när man behöver smita på toa, vilket jag lär behöva...hehehehe
    Va? Har dom? det har jag missat!
  • Mjukis82
    Halvblod skrev 2007-05-08 19:10:03 följande:
    Nja...inte i Hbg, men i Ängelholm där dom har väldans bra ljud oxå...plus att det finns i lund. Vi bor ju granne med Filmstaden så vi tycker det är kul att åka iväg och kolla bio någon annanstans ibland för att det ska bli lite mer utflykt...men visst är det skönt att springa över gatan ibland i myskläder för att kolla på film
    Aha! Då e jag med! Förstår vad du menar... vi bodde på söder innan vi flyttade till huset, det var bekvämt med spontan-bio men kändes lite mer om man åkte iväg!
  • Mjukis82

Tror minsann att jag har en liten dam som håller på att fixera sig! Har haft känningar av det hela dagen och nu känns det verkligen som att hon håller på att borra ner sig i bäckenet. Ingen skön känsla alls faktiskt!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3