Inlägg från: Mjukis82 |Visa alla inlägg
  • Mjukis82

BF Juli-07 Nr3

Jen: Jag om någon förstår hur du känner. Och med tanke på vad jag har i bagaget är det nog inte mycket JAG kan säga för att lugna dig... men som du själv säger så är det trots allt sällan det händer ngt, och det är ju inget vi kan styra över. Men blir du för orolig så kräv att få komma in på extra kontroller, det lugnar mig oftast iallafall!
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Mjukis82
    Jen: Så lite så! Oftast räcker det för mig att få komma in o lyssna på hjärtljuden en snabbis, och det behöver jag inte ens ringa innan för att få komma in o göra. Så prata med din BM om det, så att hon vet att du är orolig!
  • Mjukis82

Att bebisen rör sig mindre nu är helt normalt, och beror på att det börjar bli trångt inne i magen! (kommer inte ihåg vem det var som undrade)

• Mjukis82
    mammab: min lilla tjej har nog också väldigt gott om plats just nu iallafall!
  • Mjukis82
    mrsbygg skrev 2007-05-03 20:06:18 följande:
    hehe..redan bort skämda våra ungar
    Precis!
  • Mjukis82
    Pussel: Förstår att du blir arg... MEN ska du verkligen åka till Ullared???????? Borde inte du ta det lugnt? Det var väl vad de på sjukhuset sa till dig? Att åka till Ullared brukar inte jag förknippa med att ta det lugnt iallafall!
  • Mjukis82
    pussel: Nä, men det är ju en prioriterings-fråga! Vilket är viktigast - att du har byxor eller att bebisen stannar i magen och mår bra?
  • Mjukis82
    pussel: Ja, du... kan absolut inte förstå att du ens överväger det! Men det är ju ditt val... och du som får ta konsekvenserna om det händer ngt!
  • Mjukis82

Nä, nu kallar sängen på mig! *gääääsp*

Och Pussel, om du fortfarande är kvar så hoppas jag att du tar ditt förnuft till fånga och inser att du bör stanna hemma imorgon, för det är inte värt det, och du kommer ALDRIG förlåta dig själv om det skulle hända ngt!

Natti natti, tjejer!

• Mjukis82

Har uppdaterat i fototråden för den som är intresserad!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3